ssteffi.reismee.nl

Schildpadden dinsdag #DAY 33

Wat een leventje ik lig nu op het strand ergens in Jimbaran. Vanochtend zijn Sophie en ik en Maike (de gebroken teen girl) die vandaag wel mee kon naar Serangan gegaan. Daar hebben we het schildpadden reservaat bezocht. Leuke schildpadden gezien van 5 jaar oud en hele kleintjes van een maand oud. Ze worden daar opgevangen en wel weer terug de oceaan in gebracht. Heb ook nog wat eten aan een paar gegeven leuk begin van de dag. Daarna zijn we door gegaan naar hier het is allemaal zo goed geregeld. We konden een lunch hier kiezen tot een bedrag 75 000 rupia niet verkeerd dus. Ook hebben we bedjes en een parasol gekregen.Om 4 uurzullen we het strand weer verlaten en terug naar Ubud gaan. Ook al het vervoer is geregeld het enige wat wij moeten doen is opkomen dagen en genieten.

Het is nu half 10 en ben terug van de grote supermarkt. Heel wat inkopen weer gedaan daar. Ik ben ook geslaagd voor een vest. Een vest waar heeft Steffi nou weer een vest voor nodig als het alleen maar 30grade hier is. Nou Steffi gaatmorgen nachtde Batur beklimmen. Een vulkaan die 1717 meter hoog is. Tsja daar had ik ff niet meer aan gedacht toen ik in Nederland was het word namelijk geadviseerd omdat het nog aardig koud kan zijn daar boven. Eventjes dacht ik dat ik die vulkaan in m'n eentje zou moeten beklimmen nadat Sophie eerst besprongen werd door een kikker en later van de trap viel en de voet openhaalde. Het valt gelukkig mee en we zijn er nu al helemaal klaar voor. Eerst zullen we morgen nog gaan raften. Heb er nu al zin in maar eerst nu maar gaan slapen goodnight xo

Reacties

Reacties

Carola

He lieffie, heel even schrok ik....schilpadden reservaat, lunch, ik dacht schilpaddensoep, aah zielig. Maar gelukkig een hele andere lunch en wat ik begrijp weer eentje om te smullen. In een van je eerste blogs schrijf je dat je vermoedelijk afgevallen terug komt omdat je zulke kleine porties kreeg, maar inmiddels ga ik daar toch sterk aan twijfelen, hihi.
Oke dan even over morgen, ik heb even gekeken naar de hoogte van de Ifach/Calpe, maar die is 350 meter, dus je moet nu even een stukje verder. Advies voor het inpakken van je "hand"tas, deze keer dan weer deo, borstel en vooral 2(!) pakjes kauwgum. Weet zeker dat je met jouw klimtalent zo boven bent en ik verwacht dat je daar een adembenemend uitzicht hebt. Heel gaaf je programma morgen, ik kijk dan ook alweer uit naar de foto's. Groet aan de meiden, liefs en kusje

Maybritt

Lieve Steffi,
Super leuk om steeds weer mee te mogen genieten met jouw verhaal. Leuk wat je allemaal meemaakt daar en welke activiteiten je allemaal doet. Heel veel plezier nog daar en doe voorzichtig? Dikke kus Maybritt xxx

Andre

Goedemorgen Stef, wat een leuke dag was dat met die schildpadden en daarna lekker naar het strand.
Je gaat lekker raften , ik hoop dat het een leuke ervaring wordt. Wij hebben het op Jamaica ook gedaan en het was een super mooie ervaring.
Heb je wel genoeg smeersel voor bescherming van de zon, anders breng ik wel een tubetje.
Doe voorzichtig , groeten aan al je vrienden daar.
xxx

Hetty

Wat een belevenis weer Stef. Super schattig die schildpadden. Zeker die kleintjes..
Verstandig dat je vest hebt gekocht wat is moet idd errrug koud zijn daar boven op de top (en halverwege ook natuurlijk :-)). Ik heb onlangs foto's van collega gezien en met de zon opkomst was het echt adembenemend. Geniet er dus van en zorg dat je pas op de terug weg een blaar oploopt en niet op de heen weg. Liever helemaal niet. Kuzzz

Astrid

Wat een schildpadden verhaal. Leuk hoor! Maar moet toch wel effe melden dat schildpaddensoep best lekker is. Tsja, vraag maar aan oma, ik heb ook hapje geproefd vroeger. Heet Lady Curzon soep. Dus geen medelijden, hebben we ook niet met varkens kippen ect. Dan dat beklimmen van die enorme berg. 1717 honderd meter, das best hoog. Maar valt wel mee denk ik. Als je net zo overdrijft als je moeder is het waarschijnlijk toch minder hoog. Ifach is 322 hoog geen 359. Scheelt toch stukkie. Maar even over dat vestje. Hoop echt wel dat je voor warmte bent gegaan en niet voor leuk. Dat je dus niet een vestje hebt gekocht met van die leuke gaatjes. En heb je je roze handtas bij je. Zo flauw van mams om kauwgom e.d te adviseren om mee te nemen. Kijk het is wel 1717 hoog, dus ik denk gewoon tampons mee. Je weet niet hoelang het duurt. Ach daar heb je vast al over nagedacht. Ben al heeeeel oud, haha.

Astrid

350 hoog

Astrid

Sorry was zwarte tas. Wendy even gecheckt.

Cees

Hoi ssteff, Gelukkig ben je sneller als die schildpadden,anders duurt het heel lang tot je boven bent.het is inderdaad koud daar,toen ik daar was dronk ik water met een ijsklontje erin ,dat werd steeds groter. Maar het is zeker mooi. Trek geen teenslippers aan,die passen niet bij je vest. Veel plezier bij het raften,dat is cool,maar kan zonder vest. Veel plezier verder, XXXX S en C.

lisette

He lieve Steff, wat een super gaaf programma heb je! Raften, schildpadden en Batur. Lekker warm aankleden inderdaad! Heerlijk om je enthousiaste verhalen te lezen. Benieuwd naar de foto's.xxx

Hank

Superduber toff!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active