ssteffi.reismee.nl

Vrijdag de laatste dag van het vrijwilligers werk #DAY 29

Vandaag dus afscheid genomen van de kinderen. Ik weet niet of ze het wel begrepen of dat ze gewoon als iets normaals vonden aangezien ze elke keer nieuwe vrijwilligers hebben. Ze leken er namelijk helemaal geen moeite mee te hebben. We hadden eerst nog stoelen dans gedaan waar ze niet zo veel van begrepen want ze waren elke keer opzoek naar hun eigen stoel. Een plek inpakken ging dan ook vaak met wat duwen, trekken en ik denk dat het schelden was. Niet bij iedereen want sommige gave gewoon hun plaats weg. Na een tijdje begonnen ze het dan door te krijgen. Met de kadootjes waren ze blij. En dat was dan ook echt het einde van de kindergarten. Ik heb het er onwijs leuk gehad de juffrouwen waren goede docenten en konden ook aardig Engels spreken we hoefden maar weinig te doen hun helpen af en toe was al voldoende. Ik weet zeker dat ik die leuke blije koppies ga missen al denk ik niet dat zij mij zullen missen. Het was een super leuke ervaring en blij dat ik dit gedaan heb. Ondertussen ben ik klaar om op stap te gaan in Ubud voor vele is het de laaste avond hier dus zulle we er nog maar wat leuks van gaan maken. Morgen vroeg vertrek ik naar pandang pandang om het weekend daar door te brengen. Al vast goodnight xo

Reacties

Reacties

Astrid

Jakkes, is ook echt zo'n drama dag dan. Die schatjes waar je eigenlijk toch wel van bent gaan houden verblikken of verblozen niet omdat Juf Steffi vertrekt. Het leven is hard. Of nou stoelendans handig was, weet ik niet. Je hebt toch wel een miniscule oorlog veroorzaakt. Maar gelukkig net als in de grote mensen wereld zijn er ook van die schatjes die de medemens wat gunnen. Dat jij ze gaat missen lijkt me duidelijk. Maar op naar het volgende avontuur. Liefs As.

Carola

Lieve Stef, iets afsluiten is vaak een begin van iets nieuws...nieuwe uitdagingen genoeg. Lucky you, jij mag er nog heerlijk tegen aan de komende weken. Benieuwd wat er allemaal nog op je Balinese padje komt.
Xje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active