ssteffi.reismee.nl

Geland in het land van zon en brandend strand #DAY 0/1

Nou daar zitten we dan, weer in het vliegtuig na de tussenstop in Singapore op weg naar Denpasar. Heb er nu ongeveer 14 uur vliegen op zitten en nog iets minder dan 2 uur te gaan. Het is zaterdag half 6 locale tijd en ben gister avond rond 9 vertrokken van schilphol. Ben aardig moe en moet m'n best doen om m'n slaap te bewaren tot vanavond. Heb een koude nacht gehad in het vliegtuig en erg comfortabel was het ook niet, dus van goed slapen was weinig gekomen. Ook was er veel turbulentie en werd ons geadviseerd in de stoelen met de riemen om te blijven zitten. Maar goed had een leuke passagier naast me want hoe ik het doe ik het, ik tref een Nederlandse dj. Ik zelf had hem nog niet ontdekt maar David Guetta waarschijnlijk wel. Hij had net nog gedraaid in Ibiza en zou nu in Singapore gaan draaien en had ook nog afspraken in Hong Kong. Ik had gehoopt nu alleen te zitten maar dat is niet het geval. Er zit namelijk een Frans man naast me waarmee ik nog geen woord gesproken heb, maar wel bijna op m'n schouder loopt te kwijlen.

Hoe de reis verder gaat lopen gaan we mee maken. Ik hoop m'n brother Henri te kunnen vinden op het vliegveld als hij d'r überhaupt staat. Maar tot nu toe is alles goed verlopen. Ondanks het voor geval op Schiphol waar ik ff 100 euro kon betalen omdat m'n koffer aan obesitas lijd en 3 kg te zwaar was.

En ik ben door de douane heen gekomen het ging vrij snel allemaal. Eenmaal bij de ophaal hal zag je allemaal taximannen met naamboordjes waaronder mijn naam. Toen ik eindelijk uit gevonden had daar te komen (was namelijk leuk in een taxi rij gaan staan terwijl ik alleen maar rechtdoor hoefde te lopen). Werd ik ook nog is gebelt door de brother henri waar ik niks van begreep. Maar al gauw werd het duidelijk er waren 2 mannen die mij wel naar Ubud zouden brengen waaronder the brother Henri en iemand vanuit de organisatie. Na wat telefoontjes ben ik met die van de organisatie mee gegaan. En heb met brother Henri afgesproken om nog een andere keer te gaan meeten

Nou was goed naar m'n verblijf gebracht en heb daar gelijk andere meiden ontmoet 2 uit Italië en 2 uit Duitsland. Heb daar de avond mee gezeten, maar als gauw werd mij duidelijk dat m'n Engels toch wel echt slecht is in vergelijk met dat van hun. Dus werd het een mee lach avondje wanneer zij lachden deed ik gewoon leuk mee.

Ondertussen lig ik in een stapelbed van bamboe wat kraakt aan alle kanten als ik maar ietsjes beweeg. En hoor ik de ene na de andere mug voor bij vliegen en nog wat andere geluiden. Ben de enige in de kamer nu, maar als het goed is komen m'n kamergenoten morgen. Ik heb al gehoord dat het Duitsers zijn. En hoop maar dat ze schoon zijn want het is nu al een bende en heb geen ruimte om m'n spullen ergens te laten. Maar goed ben wel lekker gedoucht zover het lekker was. Want het was namelijk één harde koude straal je haar wassen was dus een no go. Ondertussen is het hier al over 1en, dus ga maar is m'n oordopjes pakken en proberen te slapen. Goodnight from Ubud xo

ps: weet niet hoelang ik dit ga volhouden want schrijven is niet mijn ding.

Reacties

Reacties

Isabel

Ah zo leuk, veel plezier ??

tante lies

Hou vol ajb met doorschrijven want je schrijft hilarisch goed! Lekker slapen nu!! Veel plezier morgen!! Xx

boris

super leuk stef
veel plezierXxx

kitty

Lieve steffi blijf ajb schrijven want het is zo leuk om te lezen,ik heb af en toe dat OMG momentje ha ha.

Astrid

Hey Steffie, gelukkig alles goed gekomen. Je bent er. Spannend wie je room maten worden. Engels slecht ok vertaling kamergenootjes. Flauw hè. Maar Duitsers kan je waarschijnlijk makkelijker mee praten denk ik. Stuur die kl..... muggen naar huis. En hup het avontuur gaat nu beginnen. Super leuk dat ook ik de app heb gehad. Top. Heel veel liefs van Piet en As.

Carola

Dochterlief, je schrijft zoals je kletst of is het anders om, whatever, super leuk dat we allemaal ondanks de afstand zo dicht bij je zijn.
Echt super leuk hoor.
Verheug me nu al op de volgende.....!
X

Robski

Selamat weet ik veel!!! Tof om te lezen dat je al in Ubud zit. Ben benieuwd hoe je het bij daglicht vindt.. Even wennen aan waterstraal maar dat is nog best luxe in Indonesië.. Lies en ik zijn nog in hostels geweest waar ze een mandi hadden. een bak water met een schap om jezelf nat te maken.

Heel veel plezier en aub wel blijven schrijven want het is al erg genoeg dat jij daar zit en wij allemaal hier!!!

X

Oompje

Wendy

Wat schrijf je leuk Stef en super om je zo te kunnen volgen!
Ben natuurlijk wel benieuwd welke dj er naast je zat haha. Ga genieten van je avontuur en hoop snel weer wat te lezen.

Kus wen

Mireille

Lieve Steffie,
Waanzinnig wat je gaat doen,ontzettend veel plezier enne .......blijf gewoon doorgaan met schrijven super leuk om te lezen!!!Dikke xxxx

Sabrina

Ik gier het uit hier... Wat schrijf je leuk!
Zo spontaan als je bent, schrijf je ook...
Veel plezier mop!
X

Frank Hogerhuis

Goed bezig Steffi,

We zullen de avonturen volgen!

Succes

groetjes van Frank,Gedy en Chris

Hetty

Heerlijk om te lezen. Schrijf taal lezen in praat taal, jij hebt het uitgevonden.
Geniet mee van je avontuur daar dus blijf bloggen. Veel plezier.

Gedy Hogerhuis

You go girl!!! Die pech heb jij dan weer v dit bloggen! Toen ik op 19 jarige leeftijd naar Zwitserland vertrok bestond dit nog niet ; Maar toch leuk om lezen, You go Girl!!!

Jill

hey lieverd! Wat leuk allemaal! blijf inderdaad doorschrijven want je verhalen zijn super leuk! Ik wil wel lekker met je mee genieten! Geniet ervan mop doe voorzichtig.

dikke kusss xxx Jill

Yvonne van Berkum

Jeetje Steffie,...wat vind ik jou ontzettend stoer! en wat super leuk dat je ons laat meegenieten met al je ervaringen!! Heel veel plezier,geniet ervan en pas goed op jezelf.. Liefs Yvonne Xxx

Linda Kleton

(Nichtje van je mams) Hallo Steffie, Via fb heb ik mij ingeschreven om de reis te volgen. Super leuke ervaring natuurlijk die je wilt delen!! Wens je een geweldige tijd daar en blijven lachen, doen ze daar ook de hele dag:)

Paul v Kooij

Wouw Steffie wat een ervaringen nu al! Leuk voor ons om te lezen wat je allemaal doet en dus meemaakt, dit is toch wat anders als bij de Appie!
Ik denk dat t wel leuk blijft om te schrijven dan weet jij ook wie er allemaal meekijken en meeleven met jouw buitenlandse avontuur..
PS Groetjes aan brother Henri!
Tjuss
X Paul

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active