ssteffi.reismee.nl

De laatste stranddag in Bali #DAY 57

De laatste sanur strand dag zit er weer op. Heb dan vandaag ook nog optimaal van het strand en de zon gebruik gemaakt. Met een frisse ochtend duik in de zee ben ik deze dag begonnen. Weer onderweg naar huis kwam ik een massage vrouwtje tegen waarbij ik eerder een message heb gehad. Dacht haar wel te kunnen passeren met een 'i'm fine thankyou' verborgen achter m'n haar. Maar nee ze herkende me nog 'you don't remember me i'm the Message woman. Oh ja nu je het zegt.. Natuurlijk 10 keer gevraagd of ik nog een message wilden maar nee vandaag had ik er geen één nodig. 'What was your name again'. 'Steffi'. 'Okee soppie have a nice day'. De locals hier hebben nog al moeite met m'n naam uitspreken. Verder heb ik vandaag in een nog net rijdend busje gezeten. Was eigelijk niet van plan om hier taxies te nemen omdat alles wel op loop afstand te doen was. Dus elke dag zo beetje 20 mensen afgewezen want bij bijna iedereen die je passeert is het 'transport transport. Ook toeteren ze hier heel wat af na je. Maar goed het was nogal warm en deze was zo goedkoop dus waarom niet. Kan ik tenminste schrijven dat ik in een busje zonder deuren en ramen heb gezeten. Morgen heb ik hier nog een afspraak staan bij de kapper want ja door al dat zon zee strand kan het wel een knip beurt gebruiken. Daarna ga ik terug naar het verblijf in Ubud voor m'n spullen en verblijf ik daar alweer m'n laatste nacht in Bali. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Cees

Lieve Soppie, Zoals ik al voorspelde, er zijn meer mensen op Bali die jou kennen of herkennen,ik had die massage maar genomen, want voorlopig komt er niks meer van. Zoals je schrijft, morgen naar je start huis, en dan daar nog een nachtje, als jij dit leest ,is het voor ons ,toen ik dit schreef,nog drie nachtjes. 1-2-of 3 is niet belangrijk, als je maandag morgen maar stralend voet op Hollandse grond zet, onder het motto; IK HOU VAN HOLLAND , want wij houden van jou en zien je graag weer hier. Verder hoop ik dat de kapper er iets moois van maakt, want als je haar maar goed zit. Stef geniet van de laatste dag en slaap lekker. Groet en XXXX van S. en C

Carola

He Steffi, inkoppertje natuurlijk van opa....Soppie. (eerlijk gezegd had ik ook zo willen beginnen hoor).
Weet je wat mij zo leuk lijkt om te ervaren, dat je na de afgelopen 7 weken nu misschien wel je leukste reisgezelschap om je heen hebt....me, myself and I. Heel bijzonder dat je ook dit weekje heerlijk je ding aan het doen bent en je het ook nog eens heel goed doet, gewoon in je uppie. Grappig dat je nog even een Balinese kapper bezoekt....je weet toch wel wat voor een ritueel ze daar hebben he, maar maakt niet uit hoor, voordat je het weet is alles weer normaal. (hihi) Nog heel even schat dat zijn we weer met zijn allen "fine". Kijken naar je uit. XX

Hetty

Het thuisfront kijkt naar je uit Steffi als ik opa Cees en mams Carola's berichtje lees. En terecht want zij hebben je natuurlijk schandalig gemist. Ik hoop dat je bij de kapper niet iets hebt gedaan als kapsel alla Sharon Doorzon. Dan herkennen ze je maandag niet.
Ik wil je bedanken voor je leuke verhalen. Heerlijk dat ik een inkijkje heb gekregen van jouw belevenissen op Bali. Ik heb ervan genoten. Dus je laatste dagen nog veel plezier en voor maandag. Welcome home.
Kuzz

Mireille

Lieve Steffie,
Ik heb genoten van al je verhalen, wat heb jij veel meegemaakt en beleefd! En wat ben jij trouw,gewoon iedere dag al je belevenissen met ons delen.Ik kan je vertellen dat ik het ga missen, echt heel bijzonder wat jij allemaal hebt meegemaakt! Lieve Stef ik vind je een bijzonder mens en ik hoop je gauw te zien en al je verhalen en foto's te mogen zien! Goeie vlucht en nog even lekker genieten! Xxx

astrrid

Ach poepie, je laatste dag aan het strand, wat is dat toch afkicken denk ik. Nou van dat massage vrouwtje herken ik wel. Gebeurt hier thuis ook altijd, is alleen een mannetje, Piet dus. Vraagt hij elke dag, zal ik je effe masseren nou niet dus, heb je zijn handen weleens gezien, word je niet blij van hoor, haha. Maar hij is wel superlief, dat is meer waard. Je bent ook zo vasthoudend in je meningen, nee, ga lopen, ja ik ga in taxi, echt nooit een saai moment met jou. Succes met de kapper, eigenlijk is niemand zo goed als ik maar daar zijn de meningen blijkbaar over verdeeld, kan aan mijn leeftijd liggen maar denk het niet, duhh. Denk dat morgen het laatste verhaaltje wordt mits jij nog schrijft. Geen idee wat ik met al die vrije tijd moet doen, misschien ga ik wel uitwaaien aan het strand.
Liefs As

lisette

Lieve steff wat was het fijn je te kunnen volgen op jouw road trip. Benieuwd waar je volgende reis naar toe gaat?! Fijn dat je weer even thuis komt. Geniet van de laatste uren en wens je een goede vlucht naar huis. Home is where the heart is dussss....kusss....zo rete trots op jou!!! Xxx

Robski

Hi Sop, top om de afgelopen maanden je belevenissen mee te hebben beleefd. En top dat je het dag na dag vol hebt gehouden. Toppert!!! Cu soon!! Xx

Robski

En een goeie reis terug!!e

sabrina

Yo Steffi… het zit er gewoon al bijna op! Niet normaal… zo snel gegaan. Maar wat een geweldig iets heb jij ervaren om op terug te kijken. En deze verhalen die je hebt geschreven zijn een geweldig dagboek voor later…
Maar misschien kan je dit soort verhalen wel met tijd en wijlen nog eens appen aan mijn moeder, ik vrees dat die in een zwart gat gaat vallen! haha
Voor iedereen hier, nog maar 2 nichtjes slapen en je bent er weer…wat zal iedereen daar blij mee zijn!
Lievie… genietse van je laatste reismomenten en hopelijk tot snel.
XXX

Renata

Hey Steffi, super genoten van je berichtjes en foto's!!!! Kan je er thuis niet mee doorgaan? Je schrijft zo leuk. En al over een volgende reis nagedacht? Ook wel weer heerlijk om je familie te zien. Goeie terug reis. Geniet nog van je laatste uurtjes daar. Dikke kus.

Andre

Lieve Steffi , het zit er bijna op , Jan Smit heeft ooit gezongen ,ik heb een tuintje in mijn hart , Jij kan zingen ik heb Bali in mijn hart. Ik heb genoten van je , vooral om dat je zelf zo genoten hebt van het eiland en de mensen om je heen. Neem straks afscheid van het eiland met al zijn mooie dingen en mensen en kijk dan door het raampje van het vliegtuid en dan denk je misschiebn Bali ik heb genoten van alles.
Ik wens je een mooie vlucht terug en tot straks. XXXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active