ssteffi.reismee.nl

Donderdag #DAY 56

Vanochtend ging de wekker alom 6 uur, zodat ik nog ff kon Skypen met m'n beste vriendin. Zo had ik gelijk een lange dag voor het strand. Terwijl ik terug aan het lopen was voor de lunch zag ik onderweg een begrafenis. Het was nog maar een jong iemand die overleden was en toen zijn moeder afscheid moest nemen ging het mis. Opeens was zij de gene die weg gedragen moest worden en daarna weer op adem gebracht moest worden. Een heftige en bijzondere gebeurtenis allemaal. Onder tussen kent het hele personeel mij hier al. Weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn. Elke keer een hand geven en vragen hoe het gaat is leuk. Maar me mee willen nemen naar een foodmarkt na je dienst is een ander verhaal. Ben blij dat ik nu dan al in bed lig en ga zo slapen. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Marjan Karelsen

Lieve Steffi,
Wat heb ik genoten van jouw leuke verhalen!
Je kunt er een boek van maken.
Je hebt het op een leuke manier verwoord en heel veel nieuwe vriendschappen gesloten volgens mij.
Wat zullen je paps en mams en natuurlijk Daniek blij zijn om je weer te zien! Lieve Steffi, geniet nog van de laatste dagen op Bali en tot gauw in Soest!
Liefs van ons, Elbert en Marjan

astrid

Zo fijn weer een normale tijd dat je wekker afging, je zou er anders maar lui van worden,en dat willen we niet die laatste dagen. en na alle dingen die je hebt meegemaakt, heel leuk, leuk, aardig, gaat wel, heb je vandaag een mindere emotie opgedaan, ja ook dat hoort erbij, niet leuk dus.
Dat het hele personeel jou kent verbaast mij niets, volgens mij kent half Soest jou ook, dusss. Is heus niets raars aan dat ze je mee willen nemen na hun dienst naar een eetmarkt, ze zien jou steeds terugkomen met oneindig veel lekkers, snap ik wel.
Ik zou zeggen doe morgen effe lekker strand dagje om het af te leren.
Liefs As.

Carola

He schat, hoe toevallig dat mijn wekkertje ook om 6 uur afliep. Wel is waar niet om te skypen, maar om te werken. Overigens ben ik ook niet naar het strand geweest hoor.
Ik kan me wel voorstellen dat de begrafenis indruk maakte, toch een ander ritueel dan hier.
Wat je nog niet weet is dat je straks terug in Nederland hier ook naar de foodmarkt mag, maar dan om onze boodschappen te doen. Zo mal idee dat je er bijna weer bent, fijn hoor. XX

Lia

Hey Steffi, nog een paar dagen... voor ons wordt het wel afkicken hoor, het is zo leuk om je belevenissen te volgen. Vorige week toen je een dag had overgeslagen 'hing ik al in de app' bij je moeder of ik misschien wat gemist had of dat jij ergens zat waar je geen bereik had, maar gelukkig was dat maar één dag ;-)
We gaan er nog even van genieten, maar ook weer fijn als je richting huis komt naar de family en weer lekker in dit kikkerlandje bent.
Veel plezier nog even, liefs van ons, Lia XX

Cees

Lieve Steffi, Als je dit leest,dan heb je nog twee nachtjes te gaan. rust nog maar even uit , want ik denk dat het in Nederland minder relax is als op Bali. Een geboorte is net zo indrukwekkend als een uitvaart, alleen zijn de emoties dan meer van blijdschap. Het valt me een beetje tegen, dat alleen het personeel je kent, ik denk dat er vele Locals zijn die dat stuk uit Holland ook niet snel vergeten. Stef ze zeggen niet voor niets; ZOALS HET KLOKJE THUIS TIKT, TIKT HET NERGENS. Nu we het toch over een klokje hebben, de mijne geeft aan bedtijd ,dus gegroet en XXXX van S. en C.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active