ssteffi.reismee.nl

We schrijven gewoon nog ff door op de zaterdag #DAY 58

We gaan gewoon nog ff door met schrijven. Ik zit nu bij de kapper met m'n haar in de krul en onder de kap. Er zitten twee mensen aan m'n voeten voor de pedicure. Heerlijk ontspannen dit. De meeste mensen laten hier een Tatto zetten en Steffi laat de haar permanenten.

Na 4 uur bij de kapper gezeten te hebben. Zit ik nu in de taxi onderweg naar Ubud. Nog afscheid genomen van een juice dame waar ik elke dag deze week een verse juice had gehaald. Ze gaat me missen als vaste klant zei ze.
Het eerste wat ik gedaan had toen ik weer in Ubud was. Was de rest van m'n kleren naar de laundry brengen en daarna een late lunch. Het is me al gelukt om in the checken en het te printen wat ik daarna had gegaan. Toen ook nog met Sonja wat gegeten. Al m'n roomgenoten zijn op hun weekend trip. Dat betekend met harde muziek op m'n spullen in pakken. Laat ik maar alvast een begin maken vandaag, want morgen wil ik nog voor de laatste keer naar het centrum en m'n nagels laten doen. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Carola

Suprise, suprise, nog een bloggie van onze bikkel.
Lieve Steffi, met je prachtige krullen, heerlijke ontspannen lijf, gepedicuurde voetjes en je goed gelakte nagels, het eind is nu echt wel in zicht. Je koffer staat klaar, je e-ticket is geprint, je stoel in het vliegtuig staat vast, dus niets kan jou meer tegen houden om terug te komen naar Nederland. Zoals je vanmiddag via de app al zag, wij zijn al in de feest stemming en hebben al geproost op jouw terug komst. Het enige wat jij nog mag doen is veilig thuis komen. Je vult straks gewoon weer de woonkamer ipv dit reisblog. Papa en ik zijn heullll trots op je en we zijn dolblij dat je van dit avontuur zo genoten hebt. Een liefdevolle kus.

astrid

Alles gepakt en op orde, toppie.
Ook nog tickets geregeld, echt zo goed bezig.
Was schoon, mama blij, wat wil je nog meer, toch??
Oh ja 4 uur bij kapper?? Gaan we nog herkennen??Aankomst maandag kunnen wij niet bij zijn, kleinkindjes.
Heeeeel jammer.
Lieve Steffie, ik heb van jou reis genoten, bedankt. Liefs As.

Hetty

Toch Sharon Doorzon!!
Goede terugreis en welkom thuis

Cees

Lieve Steffi, Je bent er helemaal klaar voor, wij ook en kijken naar je uit. Even in de tijd terug, toen ik van jou plannen hoorde om naar Bali te gaan, had ik heus wel enige twijfels.
Stef die moeite had,om in de Ardennen 3 dagen door te komen, met voor haar bekende , ook naar Londen of Berlijn
wilde ze niet, daar moest ze bij vreemde in huis,die ook nog een andere taal spraken, die Stef die wilde wel alleen naar Bali !! Je wist het zeker en was vast besloten, daardoor overtuigde je iedereen. Nu heb je het er zowat op zitten, maar ik wil vragen, maak je verhalen reeks af, dus ook de terug reis en thuiskomst, dan wordt het een afgesloten geheel. Droom nog even door, over je volgende reisbestemming . Steffi nog maai dank voor 60 dagen leuke en inspirerende verhalen uit Bali. Goede reis naar huis ,misschien kan je wel een beetje slapen, ik ga het ook proberen. Groet en XXXX van S. en C.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active