ssteffi.reismee.nl

M'n laatste dag in het onvergetelijk Bali #DAY 59

We zijn deze laatste dag in Bali begonnen met een heerlijke bananen pancake als ontbijt. Daarna gelopen naar de markt voor mijn laaste aankopen. Onderweg nog heel wat foto's gemaakt en ontdek ik op m'n laatste dag dingen die ik niet eerder ontdekt had. Ook had ik m'n laatste geld weg gegeven aan een straat gezin. En een taxi geregeld. M'n nagels heb ik laten zitten anders zou ik met een gat in m'n hand thuis komen dat leek me nou ook niet zo slim idee. Gelukkig heb ik zelf ook 5 verschillende potjes nagellak mee genomen dus kon ik er zelf nog wat van maken. Nu zit ik van m'n laatste Balinese nasi goreng te genieten.

Heb alles ingepakt ik vrees voor het overgewicht. Ben gedoucht en helemaal klaar om te gaan. Gedag gezegd bij de green lion office daar nog wat in het boek geschreven. Ook gedag gezegt tegen de huisvrouw en haar het andere pak stroopwafels wat toch over gebleven is gegeven. Het is nu alleen nog wachten op de pick up en gaan.
Hoppa koffers weg gebracht deze keer geen over gewicht happy me. Door de douane ondanks dat ik nog een schaar en water bij me had. Nu lekker aan een pizza bij de la place. Die ik met nog 5 omgewisselde euro's net kon betalen. En dan over 2,5 uur de lucht in. Raar dat deze dag gewoon gekomen is en dat de twee maanden al weer voorbij zijn. Ik kijk er naar uit om lekker een filmpje te kunnen kijken in het vliegtuig. En natuurlijk om iedereen weer te gaan zien.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active