ssteffi.reismee.nl

Eerste zondag in Ubud #DAY 2

Aller eerst wil ik zegge terima kasih voor alle leuke positieve reacties op de blog van gister.

Oke goed hoe m'n eerste nacht hier was... het was kort. Ik kon niet slapen want had nog honger, het eten wat er voor mij stond was koude spaghetti en een maganatron ofz is hier niet aanwezig. Dus om m'n buik stil te houden ben ik maar in bed gaan liggen met m'n oreo chocolade. En net toen ik wilde gaan slapen, het was toen al over 3en begonnen hier al de hanen te kraaien samen met de vogels alsof ze in een zangkoor zaten. Na 3 uur slapen was ik al weer wakker, want m'n buik had weer honger gekregen. Aangezien het ontbijt nog niet klaar was ben ik met een huilende baby op de achtergrond verder gaan slapen. Maar werd al gauw weer wakker en werd toen wakker gehouden door een salamander wat op de muur een marathon aan het lopen was. Uiteindelijk heb ik tot 12 in bed gelegen en vond het toen wel tijd worden om er uit te gaan.

Met een banaan op als ontbijt ben ik mee gegaan met Laura een Duits meisje van de avond daar voor. We zijn samen naar de markt gegaan, heb m'n geld gewisseld, zijn ergens nog wat gaan drinken en hebben toen een tempel bezocht. Heen zijn we lopend gegaan dat was ongeveer 15 minuten en terug met de taxi voor een euro.

Toen we terug kwamen bij kamers waren er ook twee Belgen aangekomen hoe opgelucht was ik. Eindelijk kon ik gewoon ff m'n eigen taal spreken. Nu zit ik buiten en komen er steeds meer mensen die vandaag aangekomen zijn of terug komen van hun weekend trip. Heb ook kennis gemaakt met m'n Duitse roommate maar haar ouders zijn er, dus slapen doet ze hier niet. Goed voor mij dan heb ik meer ruimte. Want 2 maanden uit een koffer leven waarvan ik nu al spijt heb dat ik die mee heb zie ik niet zitten. Wat ik trouwens heb gehoord is dat de kinder garden het geen wat ik ga doen dus maar van 8 tot 10 is in de voormiddag ( nieuw woordje van de belgen) dat is dus veel vrije tijd. En krijg dan ook het idee dat 2 maanden misschien wel te lang is. Maar hoe dan ook ga nu weer verder socializen

Yass er is een Nederlands meisje gearriveerd en we hebben al heel wat bij geklets. Ook zij gaat de kindergarden doen, maar dan voor 3 weken. Nu zitten we gezellig met de Belgen erbij je merkt dus wel al gauw dat er groepjes ontstaan. Na ons avond eten ben ik met Romee (het Nederlandse meisje) weer naar het centrum van Ubud gegaan. En hebben we daar wat gedronken en wat eten ingeslagen uit een supermarkt. Weer terug op het terrein was de groep nog groter geworden waaronder veel Duitsers. En werden we mee gevraagd door Laura om ergens wat de drinken. Dus goed daar gingen we dan weer aan de wandel. We kwamen bij een kroegje waar de oude Duits kern zat en een local die gitaar speelde. Hier heb ik ook moeten zingen als ontgroening gelukkig had ik Romee, want mijn zang stem wil je liever niet alleen horen.

Al met al was het een geslaagde eerste dag. Moet nog wel steeds m'n koffer uitpakken en al m'n spullen uitstallen als er ruimte voor is. Want heb nu al moeite met het vinden van al m'n spullen. Zo had ik gister het programma voor morgen gekregen maar geen idee waar ik het nu kan vinden. Ik lig nu weer in m'n bed en de andere 2 Duitse roommates ook vanaf nu word het rekening houden met de anderen. Morgen moet ik om 9 uur klaar staan voor de eerste dag van de cultuur week. Ben benieuwd!

Goodnight! XO

Reacties

Reacties

Robski

Top stuk weer!!!!
Blijven schrijven, hè!!!

mia

Leuk verhaal weer, ga zo door.Fijn dat je leuke contacten maakt.Als het maar gezellig is.Groet Mia

Carola

De locale super markt is vast blij dat jij bent gearriveerd. Jouw eet behoefte kennende, chips, chocolade etc.
Hier thuis blijft de "snaai-lade" in iedergeval lekker vol.
Ben heel benieuwd wat de eerste officiële je brengt.
X

Astrid

Nou dat klinkt als afzien, haha. Hoop dat je alles kan vinden in je koffer en ook daarbuiten. Spannend morgen voor je. Maar je kan het. Wat een armoedige drankjes. Hihi. Blijf aan je lippen hangen. Heel leuk om te lezen. Liefs As.

Renata

Hey Steffi super leuk dat je over jou ervaringen schrijft!!!! Ik ga je volgen iedere dag. Probeer van je ervaringen te genieten. Dikke kus van mij

Mireille

Super leuk weer!xx

lisette

Heerlijk zo'n parttime baan. Lekker genieten. Hoe zijn je "kids"? Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active