ssteffi.reismee.nl

Een hete maandag #DAY 03

Vanochtend zijn we op pad gegaan met een grote groep. Allemaal starten we deze week met de cultuur week. Eerst zijn we weer naar het centrum gelopen daar hebben we een tempel bezocht en de markt. Heb deze keer aankopen gedaan namelijk een sarong en een shirtje plus een tandenborstel, want was de mijne al weer kwijt. In het afdwingen van de prijzen moet ik nog wat beter worden. Het is al zo goedkoop waarom zou ik hun nog meer afpersen. Al fijn daarna zijn we doorgelopen naar de Monkey Forest. En heb ik heel wat apen gezien maar had geen behoefte om bij ze in de buurt te komen. Ook kwam ik brother Henri tegen. We zijn daarna weer terug gelopen naar het verblijf voor de lunch ik heb aardig veel gelopen maar daardoor ook veel gezien van de omgeving. Het is een mooi relaxed land met veel groen. Wel moet ik nog steeds wennen aan de prijzen en als iemand toeterd je naar links stapt ipv naar rechts. Het is een hete dag vandaag en ben moe van het lopen lig daarom nu in bed en ga lekker even slapen. Voordat we om 3 uur weer verder gaan met het middag programma.

Het middag programma was een uitleg over de regels en de cultuur van Bali. Het voelt net als of ik op een schoolreisje ben. Soms moet je in een rij lopen en de begeleiders gaven ons uitleg met behulp van een bord. Wat me hier op valt is dat de locals zo aardig en lief zijn. Niet alleen voor de toeristen, maar ook voor G hun eigen bevolking. Heel anders dan in Nederland waar iedereen bezig is met hun zelf. Het avond eten was lekker, maar denk wel dat ik af ben gevallen als ik weer terug ben in Nederland. Het zijn allemaal kleine porties zo niet wat ik gewend ben vandaar dat ik in de avonden nog honger heb. Maar goed het went van zelf wel. In de avond hebben we een traditionele dansshow bezocht. Wat erg leuk was om mee te maken, maar aangezien mijn concentratie niet heel goed is en het een beetje eentonig was. Kon ik na 15 minuten wel slapen toch heb ik het vol gehouden tot het einde. We zijn lekker met de taxi gegaan en terug bij het huis gekomen heb ik nog wat gegeten en met de meiden gezeten. Het is nu 11 uur geweest en ben van plan vroeg te gaan slapen. So goodnight xo

Reacties

Reacties

Carola

Slaap lekker lieve Steffi. Wat een genot om te lezen en te zien door de filmpjes die je stuurt, dat je zo enthousiast bent. Dáár is het allemaal om te doen toch?!
Ook toevallig dat je brother Henri weer tegen komt.
Liefs en dikke kuzzzz

Maybritt

Lieve Steffi,
Wat leuk om te lezen wat je daar allemaal meemaakt!
Super leuk om het allemaal te horen.
Zo te lezen heb je het wel naar je zin daar.

Welterusten.

Dikke kus Maybritt.

Astrid

Ach wat weer een leuk bericht. En zeker belangrijk een sarong zonder t-shirt kan niet hoor! Tandenborstel, misschien gewoon in zijvakje van je toilettasje? Is maar een ideetje. Maar je hebt een nieuwe dus alles onder controle. Klinkt allemaal best wel leuk. Brother Henry lijkt mij rode draad, maar geen idee hoor, haha. Hey toppertje, ik blijf geplakt aan de telefoon, te leuk jou verhalen. Liefs As.

lisette

Goodmorninnggg...wat een leven . Goed bezig steff. Ben je al in wayangs cafe geweest? Ik trakteer..death by chocolate xxx

Isabel

Aaahhh wat ben ik jaloers! Vind het onwijs leuk dat je over je reis schrijft, hoop dat je t vol houd veel plezier xx

Robski

Hi Stef,
Hier je volger, Robski.
Je kunt op de markt in het centrum aan het eind van Monkey Forrest road voor heel weinig een koptelefoon kopen. Ik trakteer. Hoor wel hoe goedkoop hij was...
Wel ff uitproberen voor je betaalt. Zijn meestal rip-offs van Beats maar klinken wel goed! Veel plezier daar!! Geniet!!!

boris

stef je schrijft super leuk en blijf ook alsjeblieft schrijven!
super veel plezier Xxx boris ly

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active