ssteffi.reismee.nl

De goed beginnende dinsdag #DAY 04

Vandaag heb ik een leuke dag gehad vanochtend zijn we begonnen met de cooking class. Daar hebben we zelf gebakken banaan en loempia's gemaakt heerlijk was het. Daarna had je vrije tijd en ben ik met 5 andere meiden naar het centrum gegaan. Deze keer zijn we naar de Starbucks gegaan, daar hebben we met een local gezeten wat erg gezellig was. We zulle hem vast nog vaker gaan zien.Om 3 uurbegon weer het middag programma en hadden we Indonesiërs languages class. Heb aardig wat zinnen en woorden geleerd of ik het ga onthouden is nog maar de vraag mijn korte termijn geheugen werkt namelijk niet al te best. Daarna weer lekker avond eten gegeten deze keer stond er noodles op het menu. Vandaag heb ik ook eindelijk lekker wat tijd voor mezelf genomen door muziek te gaan luisteren. En door eindelijk m'n koffer zo goed als uit te kunne pakken en m'n spullen te ordenen. Heb namelijk een mandje in weten te slaan. Wel moet ik vanavond echt wat aan het matras doen want m'n rug is nu al toe aan een massage. In m'n matras zit een hele kuil en dan lig ik er nog niet eens op. Het is nu rond 8en en ga met een paar meiden ergens nog wat drinken.

Nou een leuke dag is het ook niet meer, want deze onhandige meid heeft haar koptelefoon laten breken zoals zij wel vaker dingen sloopt. Morgen ga ik even tape of iets proberen te fixen zodat ik het weer kan maken. Heb nog een lange tijd te gaan en heb m'n muziek ervoor nodig. Ook is de pijn in me rug erger geworden soms kan ik even niet meer bewegen. Ik heb daarom nu een dekentje onder het matras gedaan waar de kuil zit in de hoop dat dit gaat werken. Ik ga het een nachtje aan kijken en anders iets anders regelen. Maar voor nu goodnight xo.
Ps: bij foto's voeg ik er een album aan toe waar je foto's kunt zien van de omgeving. Het is hier zo mooi en dat wil ik graag met jullie delen.

Reacties

Reacties

carola

He schat, terwijl jij al op je kuilen matras ligt sta ik hier een hollands potje te koken. Onder tussen watertandend van de lekkere dingen die jij daar hebt gekookt.
Jammer van je kop telefoon, typisch een Steffi-actie.
Misschien heeft 1 van je volgers een tip waar je een nieuwe kunt kopen...
Voor straks slaap lekker, XX

jolanda houkes

Hoi steffi wat leuk dat jij je ervaringen met ons deelt. Zoals jij je belevingen beschrijft krijgen wij t idee er een beetje bij te zijn. Ontzettend mooie fotos die je hebt gepubliceerd. Ik ben echt super trots op je dat je je hart volgt met deze mooie reis. Meid wat zul jij daar mooie ervaringen op doen en super herinneringen meenemen naar ons kikkerlandje. Ik blijf je volgen en zal ons meiden op de hoogte brengen van jouw blog. Esmee heeft zich volgens mij al aangemeld. Voor nu slaap lekker. Wij gaan GTST kijken haha. Love you.....

Renata

Nou net weer even jou verhaal voorgelezen wat super leuk om mee te leven. Wel lastig dat je zo'n K.U.T matras hebt. Probeer wat anders te regelen Steffi je moet er nog best lang op liggen. Zijn nu al benieuwd naar je verhalen van morgen. Truste. Dikke kus van ons

Astrid.

Jeetje wat afzien met dat goddelijke eten. Denk dat als je thuis komt Sasima nog wel wat van jou kan leren, haha. Dus vooral effe doorkoken. Kuil in je matras is niet fijn, herken dat wel. Onze matras is van 1992 maar PIET vind het niet nodig om nieuwe te kopen. Misschien is die van jou ook voor reuma patiënten bedoeld, och As das gemeen. Geintje. Maar zo'n Kwalitatief Uitermate Teleurstellende matras wordt je niet vrolijk van. Kijk weer uit naar je volgende verhaal. Liefs As.

Wendy

Ik zit te kwijlen bij je foto's van het heerlijke eten????
Wat een leuke verhalen weer. Hoop wel dat je wat beter kunt slapen meis!
Selamat tidor! Dikke kus

Carola

Dit berichtje is voor alle volgers en alle reactie schrijvers:
Wat ontzettend leuk dat jullie zo genieten en mee leven met Steffi haar belevenissen, het zal haar motiveren door te schrijven.
Onze trots blijft groeien.
Liefs André en Carola

Michelle

Hee stef! Wat super leuk dat je ons laat meeleven in jou reis! Ik blijf je zeker volgen, ben benieuwd naar al je verhalen!

Liefs Mies

Jan v R

Hier effe reactie van je oompje Jan. Ik geniet ook van je verhalen en van de mooie foto,s. Ik hoop je bedje beter gaat worden, zodat je goed uitgerust bent voor weer een leerzame dag.
Veel plezier met de andere meiden en voor morgenochtend selamat makan xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active