ssteffi.reismee.nl

Beautiful wednesday #DAY 05

Het zijn hier lange dagen en korte nachten. Zo heb ik vannacht 4 uurtjes slaap gehad en daarna 4 uur gelopen door Ubud. De omgeving was zo mooi en heb zo veel gezien. We zijn langs rijstvelden gelopen waar ik de locale bevolking ook bezig gezien heb. Ze leven hier op zo'n andere manier en zijn een stuk minder ontwikkeld dan wij zijn. Het landschap is zo groen en mooi ik snap nu waarom er altijd gezegd word dat Nederland plat is. Heb ook de schilderkunsten van de locals mogen bewonderen. En na mijn middag powernap de eerste stap van het schilderen zelf uit geprobeerd (was alleen nog een schets maken op een dun laken). Morgen zullen we daarmee verder gaan. De languages class is ook afgesloten vandaag. Heb nog veel woorden erbij geleerd. Na het eten heb ik niet veel uit gevoerd meer, gewoon gezellig gezeten en gekletst. Het was een leuke hete dag voor vandaag. Morgen hoef ik pas half 10 klaar te staan dat word dus uitslapen. Vandaag een wat korter bericht maar ben erg moe en wil vanavond dan ook wat slaap proberen in te halen.

Goodnight xo

Reacties

Reacties

lisette

ah ja...omgeving Ubud zo mooi he. Ga lekker je rust pakken. Sweet dreams Steff. Hoop dat je al je ervaringen met Bel gaat delen. xx

daniek

hey stef, leuk al je verhalen! voor nu slaaplekker zussie

kitty

Lieve steffi de dagen vliegen om en iedere dag even lezen wat jij nu weer hebt meegemaakt ,leuk hoor zo blijven wij goed op de hoogte. Suc6 met je schilderijxxxxx

Renata

Truste. Droom lekker over alles wat je mag meemaken. X

Mirjam en niels

Lieve Stef, met een grote glimlach lees ik jouw leuke verhalen! Goed te lezen dat je het gezellig hebt daar en dat t zo mooi is. Hoop dat t snel beter gaat met je rug. Slaap lekker! Xx niels en mirjam

Andre

Steffi leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt, probeer wel je slaap te pakken.
Het is natuurlijk allemaal indrukwekkend wat je ziet , ik kijk elke dag uit naar je verhalen en je foto's.
Toen je langs de rijst velden liep heb je toen ook nog Lassie gezien ?

XXXXX

Astrid

Hey Picassootje,ik heb nog wel een muurtje vrij hoor. Zo zie je maar, ineens komen er talenten tevoorschijn waarvan jij zelf niet wist dat je die had. Kijk dat is toch weer mooi meegenomen. Ik denk dat aan het einde van de rit je alle mooie indrukken gewoon op doek zet. Zo niet, dan heb je altijd de foto's nog, haha. Effe lekker tukken is ook fijn maar gelukkig hoef je nog niet te buffelen. In ieder geval is het zo te lezen prima daar. Hier moet je het weer mee doen. Maar volgens mij heb je leesvoer zat. Liefs As.

Ruud

Erg leuk je verhalen Steffie, volgens mij ken jij al meer woorden dan ik geleerd heb na drie keer Bali. Geniet van de mooie ervaring. Groetjes uit Hoofddorp van ons allen.

Warsan

Super leuk om te lezen Stef! Geniet ervan :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active