ssteffi.reismee.nl

De creatieve donderdag #DAY 06

Vandaag is het al weer donderdag ben deze ochtend begonnen met het maken van de traditionele 2 maal daagse offering. Met allerlei bloemen waar elke kleur voor een god met betekenis staat zoals water vuur aarde balans en wind. We waren hier al snel klaar mee, zo had ik tijd genoeg om daarna na een spa te gaan. Waar ik een heerlijke massage heb genomen. Aangezien m'n rug zo vast zit was het wel een harde massage maar als nog heb ik ervan genoten. Daarna zijn we weer verder gegaan met stap 2 van het batik painting. Dat was het in kleuren deze keer. Zelf ben ik niet echt tevreden met het resultaat. Dus als iemand nog een leuk tafellaken nodig heeft laat het me weten. Misschien dat ik het uiteindelijk wel mooi ga vinden als de laatste stappen zijn uitgevoerd. Dat gebeurd waarschijnlijk morgen.

Om 6 uur hebben we een welkoms en afscheid eetinkje voor de mense die deze week gekomen zijn en dit weekend weer zullen gaan. Ben benieuwd, en wat de avond verder nog brengt zulle we zien.
Het eten was lekker zoals al het eten hier. Na het lekkere eten zijn we nog naar Ubud centrum gelopen en hebben we bij de Starbucks gezeten. Uit eindelijk ben ik met 10 man ergens in een soort restaurant bar achting iets beland. Waar ik lekker aan de thee heb gezeten terwijl de andere een cocktail of een biertje dronken. Nu ben ik net terug gebracht door een taxi en ga ik zo m'n bed in. Morgen moeten we vroeg op om naar de holy spring water temple te gaan heb er zin in.
Goodnight xo

Reacties

Reacties

Hetty

Stef, wat een leuke indrukken en activiteiten doe je. En deze cultuur week is wel heel erg leuk zo aan het begin. Echt jaloers als je het over het eten hebt. Geniet lekker en ik vind het super om je berichten te volgen.
Liefs

Erik & Monique

Ha Stef, stoer van jou dit te gaan ondernemen en wat fijn dat je dit ook mag waarmaken. Wij zeggen: vooral genieten(maar dat lukt wel) en leuk je verhalen te lezen.

Veel plezier en dikke kus van Erik, Monique & Sammie

Mireille

Lieve Steffie,
Super leuk dat je dit met ons wil delen,ik kijk er iedere keer weer naar uit om jou belevenissen te lezen!!Ben wel een beetje jaloers hoor!Geniet maar lekker!
Dikke xxx van kleurig miepje

Carola

Lieve Steffi,
Net thuis van lange drukke werkdag en vol verwachting kijken op je blog, wat een zaligheid is het dan om getrakteerd te worden op weer zo'n blijdschap verhaal.
Zo leuk allemaal. Was deze spa net zo benauwd als de hamman in Istanbul? Hoop dat de massage een beetje geholpen heeft. Alvast een mooie dag voor morgen gewenst. XX

Astrid

Ach wat leuk zo'n 2 daagse offerIng, als je niet erin gelooft kan je altijd nog van de kleuren genieten. Maar effe onder ons. Was je er snel klaar mee, of was je er snel KLAAR mee, Tsja ik weet het niet hoor. Verder heb ik vreselijk medelijden met je dat je zo mishandeld bent in die spa. Tis te ver weg anders..... voor de rest vandaag beetje saai verhaal van je. Eten lekker. En maar met 10 man weggeweest, beetje weinig, dat kan beter. Morgen holy spring water Temple, ach doe Piet maar een flesjes, haha. Snuif alle culturen maar op. Goed bezig. Oh ja buiten leeg muurtje heb ik ook nog wel een tuintafeltje, mocht je jouw Picasso niet kunnen slijten. Dikke knuffel.

Wendy

Fijne dag weer vandaag meis. Mooi dat je zo geniet van de omgeving, het is ook prachtig daar.
Kus van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active