ssteffi.reismee.nl

(on)gelukkig vrijdag #DAY 07

Vanochtend ben ik met de taxi en m'n flauwer mandje van de dag ervoor naar de holy water temple gegaan. Maar deze muts was nog niet helemaal wakker het was namelijk erg vroeg. Dus bij het uitstappen van de taxi viel m'n flouwer mandje op de grond. Shit daar ging m'n offering.. Je moest daar een Sarong dragen leuk dacht ik dan draag ik meteen m'n nieuwe. Maarja er natuurlijk niet over nagedacht dat wit door gaat schijnen als het nat is. Ja ik voelde me erg ongemakkelijk nadat ik het water uit gekomen was. Ik had ook niet alles gereinigd maar alleen m'n gezicht. M'n haar en lichaam heb ik overgeslagen. Het zal vanaf nu dus wel over zijn met het geluk. Wel was het leuk en indrukwekkend op mee te maken.

In de middag hebben we wat informatie gekregen over het project waar ik maandag ga beginnen. Ben in gedeeld met Romee het Nederlandse meisje dus dat is helemaal mooi. De werk tijden zijn van 8 tot 10 s'ochtends ook mooi. Ondertussen zit ik op een matras op het balkon en zijn we een beetje aan het hangen en schrijven. Zal zo is kijken wat voor avond eten er klaar staat.
Het was spaghetti en het smaakte goed. Na het eten heb ik 1,5 uur geskyped met Warsan het was fijn om d'r weer gesproken en gezien te hebben. Ben ook meteen weer uw to date nu. Zo ga ik nog ff een douche nemen en m'n tas in pakken voor morgen. Ik heb namelijk met 5 andere meiden een huis gehuurd in Kuta waar we dit weekend verblijven. Zondag is Romee der verjaardag en dat zulle we daar is goed gaan vieren. Weet dan ook niet of jullie dit weekend nog iets te lezen krijgen. Voor nu goodnight xo
Ps: ben vandaag aan de stroopwafels begonnen die ik had mee genomen naar hier met de bedoeling om aan de mensen hier te geven.

Reacties

Reacties

carola

Ja hoorrrrr, hoe kan het ook anders dat uitgerekend JIJ je offer mandje met flowers laat vallen. Lekkere muts ben je toch. Moet ook weer vreselijk lachen om je witte sarong verhaal. Super leuk dat jullie naar Kuta gaan, alvast de felicitaties voor Romee. Dat je niet gaat schrijven dit weekend is nog tot daar aan toe, als je maar beloofd :-) dat je maandag een inhaal slag maakt, dus zorg dat je korte termijn geheugen blijft werken.
Ik en de rest kijken er zeker weer naar uit.
Liefs, dikke kuzzzzzzz

Hetty

Hilarisch Steffi, ik zie het zo gebeuren. Met een mandje de auto uitstappen kan je ook thuis niet oefenen.
Een leuk en gezellig weekend. Enjoy

Astrid

Laat ik het voorop stellen dat ik het heel flauwer van je mandje vind om te vallen. Eigenlijk is je dag dan al verpest. En dan ook nog zo'n doorkijk rok aan. Jeetje hoop dat je tent aan had en geen string. Ja, daar hebben sommige toeschouwers moeite mee. Gelukkig heb jij een goddelijk lijf dus dat was dan wel op de goede plaats daar. Maar skatje, ik hoop toch wel dat je je lichaam en haren inmiddels gereinigd hebt. Anders wordt jouw weekend niet zo gezellig als iedereen je mijdt vanwege bepaalde geuren. Oh ja. Lees effe terug en je hebt daarna gedoucht, pfff. Daar heb je gelukkig over nagedacht. Dan denk ik dat ik wat gemist heb. Hebben je ouders of jij een grote prijs gewonnen? Wij sparen om een huis te huren maar U Madame doet het gewoon even. Maar lievie, geniet ervan. Want maandag moet je uren draaien. Wel 2. Ik stop ermee maar niet voordat ik gezegd heb dat dat met die stroopwafels een not done situatie is, beetje jammer. Vooral omdat je al spaghetti hebt gegeten. Beetje jammer. Dikke kus. AS.

mia

Hallo liefie, ben de hele week al aan het genieten van je leuke verhalen, als je straks nogniet weet wat je wil worden kan je het als schrijfster proberen.Ga zo door ,ik hang aan je(lippen) mails.Liefs mia.

Wendy

Wat een verhaal weer met je mandje en de sarong. Het komt vast goed met je geluk hoor!????
Have fun in kuta, dat is een stuk drukker denk ik en veel te doen.
Dikke kus wen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active