ssteffi.reismee.nl

Inhaalslag van Kuta

Kuta was wauw heel anders dan Ubud, namelijk veel toeristerlijker. Eerst had ik een hele tijd met m'n tas moeten sjouwen omdat we het huis niet konden vinden. Nadat we het gevonden hadden zijn we lekker naar het strand geweest. In de avond zijn we naar skygarden gegaan waar we voor 6,30 euro vier uur lang onbeperkt konden eten en drinken. Het was echt een mooie club/restaurant waar we onze meeste tijd doorgebracht hadden. Het had 4 verdiepingen en verschillende stages de toiletten waren de mooiste die ik ooit gezien heb de tv was daar gewoon aanwezig. Wel waren we rond 12 ergens anders om Romee der bday te vieren. Maar daarna al gauw weer terug gegaan naar de skygarden waar we de rest van de avond gebleven zijn. Ondanks dat ik de enige was die niet dronk heb ik hele leuke avond gehad. En vooral ook een leuke zondag toen de rest helemaal gesloopt was. We zijn toen lekker gaan uitrusten op het strand. En rond 4 weer terug gegaan naar ons eigen verblijf. De stranden zijn niet zo geweldig omdat alles zo toeristisch is wel zijn er veel clubs enzo wat kuta leuk maakt. De villa was mooi ookal ben ik er niet veel geweest.
Ik had leuk een vlog gemaakt wat ik van plan was om hierop te posten zodat jullie een duidelijk beeld kregen, maar helaas is het niet mogelijk om die er op te zetten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active