ssteffi.reismee.nl

#DAY 11

Daar ging ik vanochtend weer naar m'n klasje. Deze keer hadden we echt een leuk iemand die ons bracht. Zijn ochtend begon namelijk net zoals m'n ochtend zou moeten beginnen met muziek. We hebben hem meteen geregeld voor de hele week. Wat heb ik gedaan met de kinderen? nou we hebben ze de woorden stoel, tafel en schoolbord in het Engels geleerd. Dit op een speelse wijze telkens kwam er 1 kind van de 3 tafelgroepen naar voor en als we dan zeiden table moesten zij die zo snel mogelijk aanraken. Zo werd het ook een soort van wedstrijdje tussen de tafelgroepen. Na dat was er een tekenles er was een man gekomen die voor de klas een tekening in kleurden en de kinderen deden het na. Ook wij hebben leuk mee gekleurd en hangt onze tekening daar nu in de klas. Lig nu weer lekker bij het zwembad en heb zin om morgen weer naar m'n klasje te gaan.

De rest van de dag. Heb ik lekker de tijd uitgezeten bij het zwembad en later in de middag met moeders geskyped. Nu ben ik lekker gedoucht en zit ik met de meiden. Veel gaan we niet meer doen denk dus alvast goodnight xo

Reacties

Reacties

Nico en Lia

Wauw Steffi, we zijn onder de indruk van je leuke blog.
We blijven je nu zeker volgen, wat een mooie ervaring en heerlijk om te lezen en te kijken.
We wensen je nog heel veel plezier toe en genieten maar!
Lfs en grtjs van ons x

Astrid

Hey wat een leuke berichten
Ik snap helemaal dat je die gast de hele week geregeld hebt om jullie te brengen. Wie kan er nou niet zonder Frans Bauer, toch??? Heb in de gaten dat die kleine lievies je hart bijna gestolen hebben. Das mooi. Wel je tekening meenemen voor mammie. En Skypen met moesje is ook altijd fijn. Lang leve de mogelijkheden tegenwoordig. Liefs As.

Carola

He lief, ik was net even te laat thuis om nog te reageren, dus even een dag later. Wat denk je: weten jullie kindjes vandaag ook nog de 3 nieuw geleerde woorden? Dat heb je vast nog wel even getest neem ik aan. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat die kindjes doen na 10.00 uur als jullie al klaar zijn, is school dan ook dicht en gaan ze dan naar huis? Ik denk niet dat je dit berichtje snel leest, want je bent vast weer lekker aan het chillen bij het zwembad. Geniet. Liefs en dikke kus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active