ssteffi.reismee.nl

#DAY 12

Vandaag hebben de kinderen het cijfer 5 leren schrijven. Daarna hebben we een dansspel gedaan als de muziek stopte riepen we één van de woorden die we ze gister geleerd hadden en moesten ze dat dan aanraken. Het was nog al grappig vooral toen de kinderen die afwaren tegen de muur stonden en als wij dan zeiden schoolbord er een grote chaos ontstond omdat ze helemaal geplet werden. Ook hebben we de schijvers 1 tot 10 in het Engels herhaald. Ze zijn erg leergierig en roepen dan ook de heletijd miss miss om hun werk te laten zien. Of zeggen door door en wijzen dan naar de deur. Omdat hun nog een muziek les hadden waren wij eerder vertrokken we stonden al bij de deur om te vetrekken toen alle kinderen naar ons toe kwamen rennen om nog gedag te zeggen. Daarna hebben we de les van morgen voorbereid we zulle dan het getal 6 aan hun leren. Ook hebben we een kleurplaat voor ze. Na de lunch ben ik gaan slapen tot er weer avond eten was. En daarna zijn we nog naar een barretje iets in het centrum geweest om wat te drinken. Er was daar een reggaeband wat de avond compleet maakte. En nu ga ik weer slapen goodnight xo

Carola

He dochterlief, wie had dat gedacht...van een knuffel aan je bed, naar een berichtje op het internet?!
Ben ik de tel kwijt of klopt het dat de regels van deze blog beetje minder zijn dan we gewend zijn van je?
Denk dat juf Ria minder gelukkig zou zijn van zoveel chaos in de klas, maar jij en Romee hebben er volgens mij wel lol in.
Verheug me alvast maar weer op de nieuwtjes van morgen.
Dikke zoen

Astrid

Heel saai voor je maar heb kaartavond je dus tot morgen. Liefs As.

Hetty

Leuk Steffi wat je ze leert. Heeft dit klasje altijd iemand zoals jullie of is dit nu voor hun ook extra? Jij bent daar s morgens toch? Of ook in de middag. Anders lekkere korte werkdagen :-). Kuz

Toos Kops (collega van je moeder)

Wat leuk om iedere dag te lezen wat je steeds meemaakt.
Ubud, Kuta en de foto's komen mij bekend voor. Hoe vond je de zonsondergang in Kuta?

Carola

He wat een blijdschap weer miss Steffi. Wel jammer dat jij ze niet kunt verstaan.
Ik mis wel een update van wat foto's, kom maar doorrrrr!
Heb genoten van ons momentje vanochtend, heerlijk even.
Morgen nog 1 dag naar je klasje en dan weer een weekend vrolijkheid. Dikke kuzzzz

Renata

Wat is het toch leuk om iedere dag je verhaal te lezen!!! En nog leuker om de foto's erbij te zien. Wel korte werkdagen maar toch ook wel weer leuk om weekend te hebben. Kwam vanmiddag je moeder tegen bij de AH natuurlijk even over jou gehad. Dikke kus