ssteffi.reismee.nl

#DAY 14

De kinderen waren vandaag helemaal blij met de kleurplaat en de opdrachten. Ik heb het vandaag weer goed gedaan als miss Steffi. Het is alleen echt jammer dat ik ze niet versta aangezien ze me vele vragen stellen en ik alleen maar okee zeg en jaa knik en daarna aan gestaard word zovan dat was niet wat ik wilde horen. Daarna hebben we de les van morgen voorbereid. We zijn na de lunch voor de verandering maar weer is naar het zwembad gegaan. En ben ik daar aan het boek eten bidden en beminnen begonnen wat wel toepasselijk is omdat het ook over Indonesië gaat. Ik zal is kijken hoever ik kom aangezien het boek meer dan 450 blz heeft een lezen niet echt m'n ding is. Vanavond was er weer zo'n welkom goodbye etentje waar ik naar toe was gegaan. Na dat ik een douche had genomen die overigens nog steeds koud is maar begin er opzich wel aan te wennen. Op de terug weg hoorde ik tafeltennis geluiden en zijn we achter een schot gaan kijken, waar we ook werkelijk jongeren tafeltennis aan het spelen zagen. We hebben toen een tijdje met hun mee gedaan en zijn daar nog ergens wat gaan drinken. Nu zit ik op de kamer bij de andere meiden. En ga ik zo direct naar m'n eigenbed voor een goeie nachtrust. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Astrid

Ik was heel fris en fruitig aan mijn reactie begonnen een half uur terug. Alhoewel fris en fruitig? ? Een kaartavond met mijn vriendinnen is zwaar werken. En wat gebeurd net? Ik had mijn reactie bijna klaar maar met verkeerde bril op en heb het hele verhaal gedelete, nou lekker dan. Ben wel blond maar gewoon uit een tube, is toch anders. Ach Miss Steffi, denk dat de kindjes om op te vr.... zijn. Lijkt me ook lastig dat als ze wat tegen je zeggen en je aankijken met die mooie kopie, je niet altijd kan antwoorden. Maar lichaamstaal vertelt ook heel veel, toch? En gelukkig hebben we het zwembad en zwembad en ook nog het zwembad te hebben, ja je zal maar zonder zitten, toch?? Dan het leesvoer, geweldig. De titel, het eerste snap ik want ik lees niet anders van jou, het laatste snap ik ook, moet over pappie en mammie gaan, kan niet anders. Maar het midden? Denk na 2 maanden Bali dat ook wel een plekkie krijgt dus effe doorlezen. Dan had ik nog een vraagje, zal ik de soest er tafeltennis vereniging aankondigen dat binnen afzienbare tijd er een Steffi Althof hun team komt versterken? Ideetje?? Goed bezig kanjer. Liefs As

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active