ssteffi.reismee.nl

#DAY 15

En ik heb weekend, niet dat ik er aan toe was met elke dag maar 2 uur werken. Maar goed m'n eerste week als vrijwilliger op de kinderschool zit er op. En wat was het leuk in die vijf dagen ben ik al van ze gaan houden. Elke ochtend worden we blij begroet met de miss miss ze laten al hun werk om de 5 seconde zien en ik maar wauw wauw blijven zeggen. Ook komen ze gezellig bij je op schoot zitten en gaan ze zich steeds meer vertrouwd voelen bij je. Kijk uit naar maandag om weer verder met ze aan de slag te gaan. Het is inderdaad zo dat de kinderen maar 2 uur per dag school hebben ook zij hebben niks te klagen dus. Of misschien wel aangezien ze het allemaal zo leuk vinden om er te zijn en nieuwe dingen te leren.

Na de lunch ben ik naar het centrum gegaan om daar weer is een massage te nemen. Werd wel weer is tijd. Oh ben er trouwens achter gekomen dat het door gelegen matras waar ik gewoon een week met pijn op heb moeten slapen. Vervangen is voor een heel nieuw matras alsof ze dat niet eerder hadden kunnen bedenken. Maar goed ook zal ik dit weekend nieuwe kamergenoten erbij krijgen er hangen namelijk naam kaartjes op de bedden. Zit er eigenlijk niet op te wachten, met z'n 2en een kamer delen was nog te doen mja ben benieuwd wie er zullen komen. Nu heb ik me klaar gemaakt en ga ik zo in Ubud uiteten met de meiden.
Ben terug op m'n kamer en heb een heerlijke pizza gegeten die wel wat aan de kleine kant was. Na al dat reist zo 2 keer per dag kon ik de pizza toch ook wel waarderen voor de afwisseling. Het voordeel van de kleine pizza was dat ik nog genoeg ruimte overhad om af te sluiten met een frozen yoghurt. Morgen gaan we weer lekker naar het strand ik heb er zin in. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Carola

Lieve Steffi, je klinkt toch echt wel als dé grote kindervriend.
Ooit dacht je dat werken met ouderen, kinderen en dieren niet jou ding zou zijn.....nu heb je toch mogen ervaren dat ouderen en kinderen best te doen zijn. Als je nu dan ook nog besluit om op Bali met de schildpadden te gaan werken kun je die ook van je lijstje afvinken. Ik zeg: goed bezig!
Leuke foto's weer. Jammer dat het mannetje met die lieve bolle wangentjes niet goed op deze foto staat.(misschien een keer een selfie met hem) Van de foto met alle meiden spat de gezelligheid af.
Spannend 2 nieuwe roomies, nog geen nationaliteit bekent begrijp ik.
Geniet lekker van je weekend.
liefs en kussssss

ps: je bent vandaag gewoon al 2 weken onderweg.

lisette

En weet je steff...schildpadden en kinderen verschillen soms niet zo heel veel van elkaar. Wat een heerlijke verhalen weer! Kunnen we hier thuis wat voor je betekenen qua inzamelen schoolmateriaal? Laat me weten...ik hou wel van projectjes. Waar ben je in je boek? In ubud zijn er veel ketut's zoals uit het boek. Wel de moeite waard!!! Geniet van je weekend xxx

Astrid

Wat een schattige foto's. Je zou ze allemaal wel dood willen knuffelen, figuurlijk uiteraard. Lief hoor! Maar wat een gemene actie om nu die matras wel te vervangen. Want door die matras moet je nu elke week een massage nemen. Ik zou de rekeningen maar indienen want dat is toch afzien mits je een andere masseur of masseuse hebt gehad dan de vorige keer. Haha. Mocht je besluiten om ook nog met schildpadden te gaan werken, heb ik toch even een tipje. Heb toevallig vanavond filmpje gezien dat die hardschildjes heel snel kunnen lopen, echt waar maar nog harder kunnen bijten. Dus blijf maar bij die lieve knuffel kleintjes. Spannend nieuwe meiden maar misschien ook wel heel leuk. Effe afwachten. Dan wens ik jou en de rest een heel fijn weekend. Geniet er van. Liefs As.

Hetty

Ik heb het boek een aantal jaren geleden in mijn handen gehad en niet gelezen want toen ik de achterkant aan het lezen was zei iemand tegen me. Als je nog nooit geweest bent niet lezen dus..... je snapt het al. Ik heb het niet gelezen. Wat leuk dat je elke morgen zo hartelijk wordt begroet door de kindertjes. Gelukkig voor hun blijf je nog even. Met schildpadden werken. Doen. Ze hebben igg geen haren????
Liefs Hetty

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active