ssteffi.reismee.nl

Zaterdag paradijs dag #DAY 16

Dus vandaag ben ik met een van de luxere taxi's naar het strand gebracht. De auto beschikte namelijk over tv's en geluid stereo's. Dus kon rustig wakker worden met de muziek en de mooie omgeving. Want wat zie je veel onderweg zo heb ik vandaag een ceremonie gezien, mensen met hun kraampje zelfgebrouwen alcohol die overigens gw langs de weg staan. Maar ook mensen die druk bezig waren met huizen bouwen, kinderen die naar school gaan zelfs op zaterdag en voetballende kinderen. Koeien ben ik tegen gekomen heel wat kippen en prachtige landschappen waaronder ook Black Sand Beach. Oh en niet te vergeten een man die aan het poepen was aan de weg jaa dat kan ook gebeuren. Je ziet dus aardig veel ondanks alle chaos in het verkeer ik blijf me dan ook elke keer verbazen dat alles goed gaat en het allemaal maar net past.

Na een taxi rit van 1,5 uur was ik dan aan gekomen op White Sand Beach. Wauw wat was dat mooi het zand zo wit de zee zo blauw, de golven zo hoog en de zon zo heet. De stroming was heftig en de golven waren echt hoog. Ben denk wel 5 keer omver gegooid, onderwater mee gesleurd en weer aangespoeld. We hebben lekker wat gegeten bij een tentje daar en tegelijkertijd werden we vermaakt door een gitarist. De rest van de dag hebben we onze tijd doorgebracht op het strand het fijne aan dit strand was dat het niet toeristisch was. Ook was het fijn dat onze taxi driver de hele dag daar op ons heeft gewacht om ons aan het einde van de dag weer terug te brengen. Ben toen uitgestapt met Sophie en Romee in het centrum om nog wat te gaan eten. We hadden het armoedigste eethuis opgezocht vaak is daar het eten het lekkerst. En dat was het ook. Heb heerlijk gesmuld en aangezien ik er ook als een sloeber bij liep paste ik goed in het interieur. Het was zelfs zo dat als je naar de wc wilde je lekker boven een gat kon hangen. Maar dat alles heeft de smaak niet verpest in tegendeel we zulle er zeker nog vaker komen om wat te eten. Nu zit ik weer op het terras en ga ik lekker een douche nemen en dan door m'n verschoonde bed in.
Goodnight xo

Reacties

Reacties

Robski

Hey ouwe!!!! Lekker bezig daar. Ben benieuwd waar dat witte strand is. Is het in de buurt van Uluwatu?? Als je naar Uluwatu gaat, kijk dan sowieso uit voor de apen. Die zijn getraind om je zonnebril afhandig te maken die je daarna tegen een fooi aan de mensen die er omheen lopen, terug kan kopen. Dus geen losse spulletjes mee. Die zelfgestookte alcohol die je ziet is geen alcohol. NIET OPDRINKEN, OUWE!!!! Dat is benzine die ze verkopen aan de vele mensen die op scootertjes en brommers rond crossen.

Mireille

Jeetje Stef wat waanzinnig gaaf wat jij allemaal meemaakt, en wat is het er prachtig!!! misschien jilles toch overhalen om een x niet naar Friesland te gaan!!Ik kijk iedere dag weer uit naar je verhalen! Begrijp dat de kinderen maar 2 uur per dag les hebben en het weekend vrij zijn!Tot welke leeftijd zitten ze in het klasje? Dikke knuffel

Carola

He lief, wat een cadeautje vandaag, zoveel mooie foto's van je via de app, een heerijk blog en ook nog even met zijn allen op de skype.....hoezo ver weg?
Het is zo fijn om te zien, horen en te lezen dat je zo op je plekkie bent daar.
In niks herken ik meer dat meisje van de Ardennen, hihi.
Beter!! Slaap lekker en morgen weer een nieuwe dag vol verrassingen. Geniet. XX

Astrid

Wat moet jij een geweldige dag gehad hebben. Inderdaad paradijselijke verhalen. En ik dacht dat Calpe al mooi was met onze ifach. Nee dus. Grapje. Ik ben nooit in Bali geweest in tegenstelling tot veel van jouw volgers maar klinkt top. Dus ik heb niet veel te melden. Maar toch twee dingetjes, ja je weet het, altijd wat te zeuren. Ook wij in Nederland en zelfs in Soest hebben kippen en koeien, das een, en ik dacht rustig weekend te hebben, ga jij ineens schrijven, nou lekker dan. MAAR zou het niet willen missen. Liefs As.

Astrid

Is niet de bedoeling dat je reageert op egel. Wilde alleen effe foto sturen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active