ssteffi.reismee.nl

De voorspellende zondag #DAY 17

Allereerst m'n excuus dat er gister geen bericht was het was namelijk zo. Door alle nieuwkomers werkt de WiFi niet al te best. En had niet het geduld om te wachten tot het bericht geplaatst was dus vandaar dat ik het vandaag posted.

Vandaag ben ik met Sophie op pad gegaan. We zijn fietsen gaan huren en hebben echt als Nederlandse meisjes de omgeving verkent lekker op het fietsje. We hebben toen een bezoekje gebracht aan Ketut Liyer de medicijn man uit het boek en de film eat pray love (boek waar ik dus ook aan begonnen was). Helaas is hij ziek en dement dus hebben we een handlezing bij zijn zoon gedaan. Daar kwam uit dat ik lucky was, ik had alleen maar lucky lijnen. Ook zei die dat ik creatief, strong en nog heel oud ga worden 2 kinderen krijg en 1 huwelijk. En nog veel andere positieve dingen maar ben al veel vergeten over het algemeen was alles wel positief. Op 1 ding na dat ik moest blijven bewegen en nu was alles healthy, maar mag dan niet te veel eten. Wat toevallig was is dat Sophie bijna de zelfde uitspraken heeft gehoord. Of er dan ook echt iets van waar is dat zulle we allemaal nog wel zien. Het was in ieder geval een super leuke ervaring. Net als het fietsen aan de linker kant in het drukke ongeregelde verkeer. En Steffi zou Steffi niet zijn als alles goed ging. Gelukkig geen ongelukken deze keer maar moest wel weer de sleutel kwijt raken van het fietsslot. Jaa daar was de man wat minder blij mee toen we de fietsen terug brachten. En een slot die niet meer open ging. Nu zit ik weer op het balkon en hoop ik dat het eten er zo is en daarna zulle we nog ff naar café Vespa gaan voor een chocolade cake heb namelijk een erge behoefte aan chocolade. En aangezien ik toch veel gefietst heb vandaag weet ik zeker dat Ketut er mee eens is dat het niet veel kwaad kan.
Nou ik heb m'n nieuwe kamergenoten ontmoet. Een Nederlands meisje en een Zweeds meisje nu dus met 4 man in the room. Is kijken hoelang ik dat vol ga houden. Er zijn veel nieuwe mensen gekomen die allemaal deze week zulle beginnen met de cultuur week. We worden dus de oude groep en geve alle info door zoals wij dat zelf ook hebben door gekregen. Er zijn ook veel Nederlanders gekomen dat is maar goed ook want de Duitsers hier waren echt in de meerderheid. Met een van de Nederlandse meisjes hebben we nog de hele avond gezeten was erg gezellig en nu ga ik naar m'n bed. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Carola

He lucky lady,
Wat een prachtig verhaal weer. Heel bijzonder ook dat je (al was het zijn zoon) naar Ketut bent gegaan.
Moet wel eerlijk zeggen dat iedereen die jouw blog leest en je foto's ziet vermoedelijk ook had kunnen zeggen dat jij lucky bent, want echt hoor Stef, het spat van alles af.
Hoe fijn is dat voor papa en mij dat te kunnen zien en voelen.
Tja dat fietsen, jij in het verkeer aan de linkerkant, zo bijzonder is dat toch niet, dat doe je hier in Nederland ook regelmatig. Grappig dat je mij van de week nog ging uitlachen om mijn vergeten huissleutel, jij raakt gewoon een fietssleutel kwijt!! haha.
Leuk weer nieuwe meiden erbij en zelf weer je ervaringen te delen, je bent gewoon brugpiepper af eigenlijk.
Liefs xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active