ssteffi.reismee.nl

Een vrije maandag #DAY 18

Zo ben net terug van het centrum en heb lekker veel gegeten. Het begon met het avond eten hier toen een chocolade cake en ijskoffie in een schattig restaurantje met nog wat patat en kipnuggets en nog een witte Magnum voor onderweg. Bang dat ik hier uithonger hoeven jullie dus niet te zijn.

M'n dag begon overigens vroeg vandaag en zou alleen de kindergarten doen omdat Romee ziek was. Maar toen ik bij het ophaal punt kwam kreeg ik te horen van de coördinator dat de kinderen vandaag vrij waren zo ik dus ook. Lekker vrij.. had dus gewoon uit kunnen slapen wat beter geweest was ook. Aangezien ik weinig slaap heb gehad de afgelopen nacht. Maar gelukkig was daar de taxi rit waar ik wat slaap heb in kunnen halen. Onderweg naar de Waterfall Tegenungan die ik bezocht heb met de 2 Finse meiden. En mooi dat het was je kon er zwemmen en voelde me net een oerbewoner zo in de natuur. Mooi en leuk was het er wel, na wat gezwommen en gechilt te hebben daar. Zijn we weer terug gegaan naar het verblijf. Verder heb ik nog weinig uitgevoerd beetje bij het huis gehangen en rustig aan gedaan. Als het goed is ga ik morgen wel weer gewoon aan de slag bij de kindergarten. Dat hoop ik teminste want mis die kleine ondeugende koppies nu al.
Goodnight xo

Reacties

Reacties

Carola

Meid meid toch, alweeeeerrrr een vrije dag, wat is het toch een feestje. Maar wel lief dat je de kleintjes wel gemist hebt.
Ik daag je nog wel uit om samen met lieve kleine bolle wang een selfie te posten.
Ongelooflijk wat een prachtige beelden van de waterfalls Tegenungan. Had je wel je douche muts bij je?
Dikke kus

Astrid

Leuke berichten weer. Top zo'n lezing. Positief, Lucky creatieve, strong. Een huwelijk en 2 kinderen. Pff droom. Maar dan lees ik dat hij nog wat meer vertelde en jij dat dan weer vergeten was. Kom maar niet te dicht bij zijn vader,haha. Maar ook dat je niet teveel moet eten. Nou daar heb je je maandag goed aan gehouden. Voor de rest zijn de foto's prachtig. Geniet van deze boeiende ervaring. Liefs As.

cees

Lieve Steffi.ik heb met veel plezier je reis verslagen gelezen,als ik jou was dan zou ik er een bundel van uit geven,verdien je de volgende reis vast.Van N.P.O. 3 is al belangstelling om Erica op reis te vervangen voor Steffi op reis.Wij zijn blij dat het goed gaat.en wensen je nog vele leuke dagen. XXXX S en C.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active