ssteffi.reismee.nl

Een niet veel vertellende dinsdag #DAY 19

Oké dit gaat een saai verhaal worden wat heb geen reet uitgevoerd. Behalve dat ik vanochtend dan m'n kindjes weer gezien heb. We hebben het cijfer 7 gedaan, wat getekend en buiten gespeeld. Romee voelde zich nog niet goed genoeg om mee te gaan. Na de lunch heb ik ergens een gezichts behandeling genomen. Daarna een beetje geslapen en niet veel meer. Nu ben ik gedoucht en zit ik met de meiden op het balkon.

Wat misschien wel leuk is om ff te vertellen, is dat ik na morgen al weer weekend heb. Want donderdag is hier een nationale dag waardoor de kinderen ook vrij zijn. En vrijdag waren we sws al van plan om vrij te nemen zodat we naar de Gili's konden. Nu is de planning dat ik donderdag met de 2 Finse meiden naar Salmiak ga en dan vrijdag van uit daar naar de Gili's waar de andere meiden dan ook zijn.
Nou dit was het voor vandaag alvast goodnight xo

Reacties

Reacties

Carola

He Stef, vandaag een beetje lullig blogje hoor. Maar dit is vast de spreekwoordelijke: "stilte voor de storm blog".
Je hebt genoeg leuke dingen in het vooruitzicht, dus je zult straks wel weer bol staan van de belevenissen. Ik ging nog even googlen, want ik wil natuurlijk wel graag weten waar je bent straks. Nou dat viel nog niet mee hoor om Salmiak te vinden......maar ik begrijp nu dat je het zo uitspreekt en dat de plek Seminyak heet. Nou ik zeg 1 ding: "betoverend" mooi. Enne dat Gili Trawangan is sssaaaaai!
Dat laatste moet je dan even niet geloven, mens niet normaal zo ontzettend prachtig. Ik zit hier jaloers te zijn in de regen, hihi. Schat ik hoef het eigenlijk niet te zeggen, want je doet het al, maar GENIET.
Liefs en Xjes

Astrid

Zo dat was effe afzien vandaag. Ik heb denk ik in mijn hele leven niet meer dan 4 gezichtsbehandelingen gehad. Maar als ik het nou vaker doe dan ga ik er jonger uitzien. Dan mag ik ook misschien wel zo'n ontzettende zware reis maken. Betekent wel dat jij ermee moet stoppen anders lijk je straks 14 en wordt je het land uitgezet. Nee hoor, het klinkt allemaal geweldig. Geniet ervan en haal vooral je voordeel eruit. Liefs As.

Linda Kleton

Ondertussen was ik 5 dagen achter met het lezen van je blog. Maar dan heb je ook wat! De foto's zijn allemaal prachtig. Denkbeeldig probeer ik mij voor te stellen hoe warm het er is. Hier is het jasje uit en jasje aan. Paraplu standby. Al dat heerlijke eten en die geuren. Jammie! Fijn dat er veel vrije tijd is tussendoor weet niet of dat zo blijft maar klinkt relaxed ;))

Lisette

Wat gaaf Stef naar Salmiak hihi...lekker loungen op het strand bij zonsondergang en er zitten vette clubs. Gili's heerlijk!!! Wat ben jij toch Master in genieten!! Doe je goed.
Het is super leuk om je zo te kunnen volgen via je blogs. Wat zijn dingen die je minder leuk vindt aan Bali of zijn die er uberhaupt niet? Kus voor jou en je kindjes. Veel plezier dit weekend!! xx

Lia en Nico

Hey Steffi,
we liepen een beetje achter met lezen, maar zijn nu weer helemaal bij met alle verhalen en foto's kijken. Zeer benieuwd naar de komende dagen als je er lekker op uittrekt, dat doe je heel goed :) Heel veel plezier en genieten maar... X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active