ssteffi.reismee.nl

#DAY 20

Weer een leuk ochtendje gehad op de kindergarten vandaag. Het is zo schattig om te zien hoe die kinderen al lol kunnen hebben om de kleinste dingen. Zo kwam ik vandaag op het briljante idee om een gum te verstoppen in m'n hand en hun te laten kiezen in welke hand die zat. Op een gegeven moment had ik bijna de hele klas om me heen staan en moest ik telkens weer een vuist kiezen en leuk dat ze het hadden. Of zijden ze iets en was het de bedoeling dat ik de andere kant op ging kijken en zodra ik om keek waren zo goed als verstopt. En ik maar verbaasd doen waar ze waren en hun maar lachen. Ook was er eentje die de hele tijd verhalen in m'n oor aan het fluisteren was erg leuk als je er niks van verstaat. Op het moment dat ik de klas moest verlaten want zij gingen namelijk nog wat langer door. Rende de kinderen op me af "miss miss" en wilden ze me allemaal nog gedag gezegd hebben voordat ik weg ging. Geliefd ben ik opzich wel en ik maar denken dat ik niet goed op kon schieten met kinderen.
Verder ben ik vandaag 2 keer naar de hoofdstraat van Ubud gelopen. Was meteen de work out voor de rest van de week. Nu moet ik m'n tas nog inpakken voor de komende dagen maar lig al in bed. Dus dat word morgen ochtend vroeg dan maar. Wat me hier trouwens ook is opgevallen is dat de vrouwen alles doen. Als er iets gebouwd word en dat gebeurd nog al veel zijn het de vrouwen die het doen. Zij lopen dan met een bak waar stenen in zitten op hun hoofd. Meestal nog wat oudere vrouwen ook terwijl de mannen met z'n alle op de hoek van de straat hangen. En af en toe wel is roepen taxi taxi maybe tomorrow maar meer dan dat ook niet uitvoeren. Ondertussen zit ik mee te luisteren naar een of ander vaag concert wat uit de oortjes komt van één van m'n kamer genootjes.
Goodnight xo

Reacties

Reacties

Carola

Lieve Steffi, uiteraard is je tas nog niet ingepakt. Waarom nu doen als het morgen ook kan, dat is helemaal jouw style. En waarom ook niet, het heeft jou al ver gebracht, dus het is functioneel. Ik sta eigenlijk al te trappelen om al je nieuwe en indrukwekkende belevenissen terug te lezen in je volgende blog. Lekker knallen is mijn advies. Knuffels

kitty

Hey lieve Steffi ,iedere dag lezen wij trouw jouw reisverslag en vinden het zo leuk om te lezen hoe jij aan het genieten bent,ook de foto's zijn mooi.Heel veel plezier de komende dagen en geniet ervan kusjes Kitty

Astrif

Hey kleuterjuf, je ondekt toch weer nieuwe dingen en gevoelens over jezelf. Is toch mooi dat je dit ook meemaakt buiten al het andere. Heerlijk toch die kleine koppies die aan je lippen hangen. En wat super bedacht met dat gummetje
Dat ze daar al plezier mee hebben zegt wel wat over ons welvarende. Verder denk ik wel dat je het gaat redden de aankomende dagen. Je zal je niet vervelen denk ik. Maak er wat leuks en gezelligs van, zal wel lukken. Liefs As.

Hett

Ha Steffi, wat schattig dat jullie in de klas zo gezellig druk zijn geweest met een simpele gum.
Je gaat een paar leuke en relaxende dagen tegemoet. Lekker hoor. Geniet ervan en laat ons lekker meegenieten met de foto's.
Enne dat je vrouwen alles ziet doen. Heb je het door het is gewoon universeel????????
Liefs Hetty

Astrid

Effe gisteren terug gelezen. Ach de f zit net naast de d. Nagels knippen denk ik.

Astrid

Gelukkig de d en niet de f geraakt. Maar ik heb geen zin om af te kicken dus schrijf gewoon door. Alleen heb ik niets te antwoorden alleen maar wat over saai hier te vertellen, annex schrijven. Alhoewel jouw oom Ruud heeft voor mij moeten invallen met tennis omdat ik effe geblesseerd ben. Nou die vrouwen hebben hem gemangeld. Geeft hij natuurlijk nooit toe. Haha. Voor de rest zijn Piet en ik uit eten geweest vanavond op de bon van AH. Tweede menu gratis. Ja hier moeten we echt op de kleintjes letten, haha. Maar als je van deze missie terug bent horen we weer graag van je. Maak er wat leuks van maar zal wel lukken. Liefs As

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active