ssteffi.reismee.nl

Van senmiyak naar Gili Trawangan #DAY 21/22/23

Laat ik m'n tijd nu maar is goed benutten en wat schrijven over de dag in senmiyak. Zit namelijk nu al bijna een uur te wachten voor de boot naar Gili Trawangan. We zijn gister vroeg vertrokken en eerst naar senmiyak gebracht het verblijf was perfect zwembadje WiFi warme douche 2 persoons bed. We hebben de dag door gebracht op het strand lekker een bedje met parasol deze keer. Daarvoor hadden we eerst nog ergens wat geluncht. Aan het einde van de dag hebben we nog gebruik gemaakt van het zwembad en hebben we ons daarna klaar gemaakt. Ik was met de 2 Finse meiden waarvan er één een date had met een Zweedse Guy zo bleven wij over met z'n 2e. We zijn lekker uit eten gegaan en daarna 2 andere meiden opgezocht die we kennen van het verblijf in Ubud. En zijn zo met ze 4e op stap gegaan we ginge van de ene plek naar de andere. En heb dan ook m'n eerste scooter rit in Bali ervaren het was fun met z'n 3e op de scooter. Uiteindelijk zijn we beland bij La Favela waar het erg gezellig was tot een bepaald tijd. Wilde toen ook naar huis dus ben met de Finse terug gegaan naar ons verblijf ondertussen was het toen rond 3en. Heb gauw wat slaap gepakt want om half 11 zouden we opgehaald, en naar de boot gebracht worden. Waar ik nu dan nog steeds op zit te wachten.

Nou m'n hele vrijdag is zo'n beetje op gegaan aan de reis. Uit eindelijk waren we pas rond half 6 op Gili Trawangan. Onderweg naar ons verblijf zijn we de andere meiden tegen gekomen en zijn we eerst met z'n alle wat gaan drinken. Daarna naar de kamer, gedoucht, klaar gemaakt je kent het wel. Lekker ergens wat gaan eten en op stap gegaan. Was een gezellige avond lekker gedanst veel praatjes gemaakt onder ander met eentje die eerst op m'n teen stond zonder een sorry. Daar was ik dan ook niet blij mee en heb dat dan ook op mijn manier uit gelegd. Maar toen hij op zijn manier uitlegden dat die een ijzeren prothese had en niks voelt. Was het al gauw niet meer erg en was ik de gene die sorry kon zeggen. Heb het niet al te laat gemaakt want de volgende ochtend konden we gaan snorkelen. Dat heb ik dan nu ook gedaan check weer een mooie ervaring erbij. Eerst werd je met 25 man op een bootje gepropt wat alle kanten op ging en zou m'n ervaring daar al bijna eindigen. Maar blij dat dat anders gelopen is. We hebben drie stoppen gemaakt bij de eerste was het de bedoeling dat je schildpadden zou zien. Maar toen had ik het snorkelen nog niet echt onder controle en was ik meer zeewater aan het drinken. De schildpadden heb ik dan moeten missen maar heb super veel mooie vissen gezien een wrak en veel koraal. Ook hadden we wat tijd op Gili air. En nadat we weer veilig op Gili Trawangan zijn gekomen hebben we lekker wat gegeten. Het is nu 6 uur ben bij de kamer en ga zo weer klaarmaken voor deze avond. Het eiland is trouwens super, allemaal leuke tentjes bij het strand, mooie zee geen taxi's maar paard en wagen, ook wel weer is leuk.

Reacties

Reacties

robski

Ziet er top uit Nichie!!! IK WIL OOK!!!!

Marjan Karelsen

Hoi Steffi, wat leuk om dit mee te beleven dmv jouw verhalen!
Je geniet volgens mij wel hè?

Carola

Dochterlief, het is dat ik weet dat wat je schrijft echt waar is, maar het is toch ongelofelijk wat jij allemaal mee maakt.
Je gaat ook zo heerlijk relaxt met alles om. Je bent overigens wel snel op je teentjes getrapt hoor...ook n briljante smoes van die jongen, ijzeren prothese en niks voelen, ahum. Haha. Geweldig dat je nu ook ervaring hebt met snorkelen en dáár snorkelen is wel even wat anders dan hier in het zwembad. Fijn weer even bij gelezen te zijn.
Liefs, kus

Astrid

Hoezo reageren? Dit beleef ik in mijn stoutste dromen nog niet. Want een feestje beleef je. Moet je echt waarderen want is niet voor iedereen weggelegd. Maar weet ook wel dat je dat doet. Oh jakkes, lijk wel een moeder en oma, sorry hoor, haha. Je hebt me weer smakelijk vermaakt met jouw verslag, helemaal leuk. Liefs As.

Mireille

Lieve Stef,
Wat heb jij het leuk,en weer een waanzinnige ervaring rijker!
Het is iedere keer weer een feestje om jou verhalen te lezen!
Dikke kus en knuffel

Hetty

Pffff Steffi, je leeft je leventje op Bali in versnelling zes. Snel, vol gepland en heerlijke ervaringen. Wellicht de teentjes niet maar aangezien je geen lange tenen hebt :-)
Jammer vd schildpadden maar wellicht krijg je nog een kans. Super dat snorkelen. Geniet en liefs. Hetty

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active