ssteffi.reismee.nl

Volle maandag #DAY 25

Het is nu nog voor 10en en ben al terug van de kinderen. Voor 1 uurtje m'n bed uit gekomen dus. Het is zit namelijk zo vanavond is het volle maan en is er een offering waardoor de kinderen ook maar 1 uurtje naar school moesten. Ze waren allemaal super mooi gekleed in de traditionele kleding. Leuk om die kleinere ook al zo'n verkleed te zien. Natuurlijk moest ik dan ook wat selfies met ze maken maar al gauw werd het één bende en sprong iedereen voor de camera

Nu is het 8 uur wat ik voor de rest nog heb gedaan is vrij weinig. Bij het zwembad gelegen het was wat bewolkt vandaag. En gegeten nu zit ik buiten en ben verder nergens meer naar toe gegaan dat gaat ook niet meer gebeuren. Dit was dan ook het korte bericht voor vandaag. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Carola

Oke dan, het bericht is inderdaad kort, maar wel een berg leuke foto's. Prachtige foto's zelfs, dat compenseert alles.
Leuk he die bekkies van de kindjes uit je klas.
Hier ook volle maan, al heb ik er zelf niets van mee gekregen, want liever slapen dan turen.
Slaap lekker voor straks. KUS

robski

Heel gek... hier ook volle maan..
Het heerst, denk ik..

Astrid

Het is hier ook nog voor 10en en ga straks slapen. Ook mijn kindjes waren leuk gekleed. Mijn offerIng was met Jet naar dokter want die had spaakbeen uit de kom. Mijn oren doen nog zeer van het huilen. Volle maan is ook aan mij voorbij gegaan.Deze app is net zo inspiratieloos als die van jou. Maar ik heb helaas niet van die mooie foto's. Liefs As.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active