ssteffi.reismee.nl

#DAY 26

Het is nu over elfen en lig lekker in m'n bed. Gelukkig is die droog nu want 1 van m'n kamergenoten was zo snugger om de airconditioning de hele tijd aan te laten staan. Toen ik de kamer in kwam leek het dan ook op een vrieskist en kwamen d'r hele water druppels naar beneden die eindigden op m'n bed. Over het al gemeen zijn mijn kamergenoten sws niet zo snugger want 1 breekt gewoon d'r teen tijdens der yoga oefening ahahha ja gevaar zit in een klein hoekje. Romee en ik hebben net nog gauw een kleurplaat in gekleurd als voorbeeld voor morgen bij de kinderen. Vandaag was ik daar weer maar een uurtje aanwezig. Na het avond eten waren we naar de grote supermarkt geweest is zo ongeveer 15 minuutjes lopen van hier. Heb daar een voorraad eten gehaald en een nieuw oplader snoer want ja die was weer is kapot. Daarna hebben we de film eat pray love gekeken hier. Als ik dan niet verder kom in het boek heb ik in ieder geval de film gezien. Verder heb ik m'n dag doorgebracht bij het zwembad. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Astrid

Schrok me een hoedje na het lezen van de eerste twee regels. Bed nat, ik dacht och arme, het zal toch niet waar zijn. Maar pfff, het was de airco. Lekker rustig dagje zo te lezen, kan je ook weleens gebruiken. En effe supermarkt leeggekocht, heel slim, je weet maar nooit in deze tijd. Binnen is binnen, toch??? Hoop wel dat Romee en jij het kleuren van die kleurplaat binnen de lijntjes hebben gedaan anders leren die schatjes nog niets. Ook wil ik je wel waarschuwen voor muizen, want alweer een nieuwe oplader? Kweeniet hoor, vind het verdacht. Genoeg onzin weer geschreven. Liefs As.

Carola

He Steffi, herken je deze?? Je wilt graag iets leuks schrijven maar je zit te turen naar het scherm en de inspiratie wil maar niet komen.....maar dan ineens weet je het....
kort maar krachtig: we love you!!
XX

Lisette

Wat een leven.. wat een leven...zie net op snap een filmpje van je klasje voorbij komen! Super leuk! Werd er door die twee nou een huwelijk in scene gezet?? Wat zijn je plannen voor de komende weken? Je tijd op school zit er toch bijna op? Nou ik ga maar niet zeggen meer geniet ervan want dat is echt overbodig volgens mij. xx

Lia

Mooie foto's en leuke verhalen weer, een feestje om te lezen, ga zo door! Lieve grtjs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active