ssteffi.reismee.nl

Linialen met snoep op donderdag #DAY 28

Ben net lekker creatief bezig geweest. Heb samen met Romee onze afscheidt kadootjes voor de kinderen gemaakt. Linialen met een zakje snoep er aan en hun naam ook hebben we nog iets kleins voor de juffrouwen. Morgen is onze laatste dag en zulle we het mooi afsluiten naja we ik... Romee kan helaas niet mee. Vandaag zou zij d'r VISA regelen wat niet gelukt is. Ze moet dan ook morgen ochtend gaan en is daardoor niet aanwezig bij de kindergarten. Beiden balen we hier natuurlijk van het is jammer dat we niet samen kunnen afsluiten waar we ook samen aan begonnen zijn. Voor haar is het natuurlijk al helemaal kut maar zal waarschijnlijk maandag nog langs gaan om een soort van gedag te zeggen. Alle inkopen voor de kadootjes hadden we vandaag gedaan bij de supermarkt na de kindergarten. En daarna ben ik bij het zwembad gaan liggen terwijl Romee d'r VISA probeerden te regelen in den pasar. Verder was er weer zo hello goodbye party zoals elke donderdag vanuit de organisatie van hier waar we lekker gegeten hadden. Veel meer heb ik niet echt te vertellen alleen dat de tijd echt hard is gegaan. Romee zal vrijdag al vertrekken haar moeder en broertje komen der opzoeken en blijven dan nog een tijdje in Bali. Ook zulle de 2 Finse meiden dit weekend vertrekken en reizen dan nog 2 weken door Bali. Ik blijf dan nog alleen over met Sophie. Wij zulle samen maandag aan de avondture week beginnen. Het zal wel anders worden nadat we elke dag met z'n alle onze tijd door hebben gebracht. Ondertussen is een kamergenote bij de ander gaan liggen en ga ik stuk van het lachen. De airco was weer aan het lekken dus is mijn bed voor een klein beetje nat maar het bed boven mij al helemaal. Die gene was dan ook niet van plan om in d'r bed te gaan slapen maar ik ben niet van plan om m'n bed te delen. Dus ligt ze nu naast de andere kamergenoot die met de gebroken teen ja heel leuk allemaal ben slapen. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Renata

Hoi Steffi wat kijk ik iedere dag uit naar jou super leuke verhalen!!! En foto's. En wat gaan de weken snel!!! Wat een ervaring. Ben heel benieuwd naar de komende tijd, er komen vast weer gezellige nieuwe meiden. Veel liefs, dikke kus.

Carola

Lief, de "grootste" klus zit erop, je bent klaar met "werken", nu weer vier weken met nieuwe uitdagingen. Ook wel weer leuk natuurlijk, al zal het vertrek van je 3 matties toch wel even balen zijn. Hoop dat het voor Romee ook goed komt met haar Visa, weer een hoop gedoetjes. Super jammer ook dat jullie de kids niet samen gedag kunnen zeggen hierdoor. Liefs en dikke kuzzzzzzzzz

Hetty

Wat een leuk afscheidskadootje hebben jij en romeee bedacht voor de kindertjes. Wat zijn de weken op school snel gegaan zeg. Komende weken dus nieuwe avonturen, nieuwe slaap en kamergenootjes. Spannend en gezellig. Geniet van je kindertjes en liefs van Hetty

Astrid

Nou wat een emotionele toestanden allemaal. Afscheid nemen van die schatjes. Zo leuk dat jullie kadootje hebben voor de kindjes. Maar ik ga er wel vanuit dat bij die zak snoep en liniaal jullie ook wel een tandenborsteltje hebben gedaan. Zijn wel donkere kindjes maar wil niet zeggen dat ze donkere tandjes moeten hebben. Klein kadootje voor juffies? Jammer dat je niet schrijft wat het is. Waarschijnlijk te klein om op te schrijven. Maar komt uit een goed hart denk ik dan. Jammer van Romee haar visum of visa kaart, is een puzzeltje maar komen we in de volgende episodes wel achter, maar denk dat ik het wel weet. Zielig voor je dat je alleen achterblijft met Sophie en dat vreselijke eten en afschuwelijk zwembad. Ik zou zeggen, geniet er volop van want wie weet wat maandag brengt. En even over het lekken van de airco, samen uit samen thuis dus dat meisje mag ook weleens bij jou slapen. Gebroken teen is ook niet leuk als je in je slaap een schop krijgt hoor. Genoeg gekletst . Liefs As

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active