ssteffi.reismee.nl

Het zuide van Bali #DAY 30

Gister heb ik een leuke avond gehad ben met een paar meiden naar een shisha lounge gegaan. En hebben Sophie en ik de andere kennis laten maken met de Nederlandse hapjes. We hebben ze kaassouflees, bitterballen en vlammetjes laten proeven. Er schoven ook steeds meer locals aan die ons haar wilde vlechten ook kwam Romee later met d'r broertje. Daarna zijn we nog naar cjp lounge gegaan en hebben we daar wat dansjes gedaan. Na 4 uur slaap ben ik met Sophie Rosa en Sonja vertrokken naar Pura tanah lot Temple. De temple zelf kon je niet in maar de omgeving was al mooi genoeg het ligt namelijk op een rots aan de zee. Na wat foto's gemaakt te hebben zijn we door gereden helemaal naar het zuiden. Het was een nog al lange rit en hebben ons daarna op een heerlijke burger getraceerd die je zelf kon samenstellen. Daarna zijn we naar het strandje labuan sait beach gegaan, hebben daar lekker ook wat gegeten. Het was een leuk strand met veel rotsen. Nu zitten we buiten bij onze kamers en klaar om er weer naar toe te gaan. Er is namelijk nu een strandfeest bezig en daar zulle ook wij de avond door brengen. Alvast goodnight xo

Reacties

Reacties

Astrid

Dat is best apart in shisha bittergarnituur. Is ongeveer zoiets als groenten bij de slager halen. Maar ok, lekker relaxed klinkt het allemaal. Fijn dat je het land ook zo mooi vindt. Ik denk dat ik uit al jouw verhalen de regels eruit ga halen wat over eten gaat. Wordt een pocket boekje denk ik, haha. Eigenlijk ben ik gewoon vreselijk jaloers op dat eten allemaal. Hoop dat je een top avond hebt. Liefs As.

Carola

He Stef, wat toevallig, ik zit ook in het zuiden. Het zuiden van ons eigen landje. In een heus kasteel met een prachtige kamer, heel schoon, zonder mieren of ander ongedierte. De zon schijnt hier al twee dagen, strand kennen ze niet hier, maar wel heerlijke terrasjes met heel toevallig ook bitterballen. De winkels zijn ook wel tof hier, geen sarong gescoord, maar wel een leuk broekkie. Had ik al iets gezegd over het ontbijt, gewoon champagne he! Nog 1 nachtje te gaan, geen idee nog wat de dag ons morgen brengt, maar dat gaat natuurlijk goed komen. Voor nu good night. Xo

Astrid

Ik ik zit hier gewoon in mijn eentje in de huiskamer. En mijn familie leeft in kasteel of heeft een geweldig strand feest. Ben zo zielig. Maar geniet ervan. Hihi. Liefs As.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active