ssteffi.reismee.nl

Het zuide van Bali II #DAY 31

Zit in de taxi met Sophie weer terug naar Ubud. Net een wat emotionele afscheid genomen van Rosa zij blijft in het zuiden nu. Gisteren waren we dan naar dat strandfeest gegaan. Eerst had een Amerikaanse jongen die Sophie had leren kennen ons opgezocht. Terwijl iedereen wat drankjes aan het drinken was ben ik lekker ff gaan slapen 'maak me maar wakker als we gaan'. Eenmaal op het strand werd de groep steeds groter die kwam uit Hawaï de ander uit Brasil weer een uit Portugal en Australië. Leuk om gezien te hebben en na een uur was ik dan ook uit gekeken. Ben toen lekker terug gegaan naar het verblijf. De volgende ochtend rustig aan gedaan lekker ergens ontbeten en naar dreamland beach gegaan. De golfen daar ze zijn mega de stroming ook het was dan ook niet toe gestaan om te zwemmen. We hebben er lekker bedjes genomen en toen Sophie bezig was om haar sarong neer te leggen was het één en al gegil. Ze had een mega groot insect mee genomen dat leek op een kakkerlak. Gelukkig waren daar de massage vrouwtjes waarvan één vriendelijk het beest plette met d'r voet. Door Sophie d'r gegil hadden ze ons wel meteen ontdekt. Oh nu rij ik overigens op een weg en heb ik het idee dat ik ff in Nederland ben. De weg is gewoon geasfalteerd, lijnen op de grond, blauwe boorden en snelheidslimieten. Maar goed die vrouwtjes wat heb ik met ze gelachen we zaten heel niet op een Message te wachten maar elke keer wel proberen door ergens te beginnen. Het komt er op neer dat we als nog een soort van massage gehad hebben maar dan gratis. Ook heb ik me stuk gelachen op de momenten dat de golf zo ver kwam dat er een geschreeuw los brak, alle spullen van de mensen nat werden en zij als hysterische apen weer achter hun spullen aan konden rennen. Gelukkig hadden wij een goede plek en hoefden we niet elke keer met onze spullen te verkassen.Het was een lekker strand dagjejammer dat ik m'n zonnebril moest verliezen in de zee. Ik kon de stroming niet aan en m'n zonnebril waarschijnlijk ook niet. Gelukkig had ik een leuke zonnebril gevonden in het huis die ik al in m'n bezit had genomen dus kom er in ieder geval geen één te kort. Als we zo weer terug zijn in Ubud ga ik lekker een douche nemen. En zullen Sophie en ik daarna zelf voor ons avond eten zorgen we gaan een pasta klaarmaken. De avond zullen we afsluiten met Romee en de moeder en broertje die ook nog ergens in Ubud hangen.

Even een besef momentje ik ben nu al een maand hier in Bali zit op de helft en nog een maand te gaan. Leuk dat m'n avonturen nog steeds gelezen worden en zal dan ook nog blijven schrijven. Het is leuk om al de reacties te lezen! Vooral blijven doen dus!
Liefs de ingeburgerde Steffi xo

Reacties

Reacties

Carola

Lieve ingeburgerde Steffi, wat klinkt het weer als een heerlijk weekend. Ook ik heb een heerlijk weekend gehad samen met mijn zus, roomie en mattie. Denk dat jij en ik veel overeenkomsten hebben dit weekend, alleen heb ik nog wél mijn zonnebril, ben ik niet gemasseerd en heb ik geen tukkie gedaan, maar heb ik zelf een drankje gedaan. Wij zijn heel benieuwd hoe de komende week er voor je uit gaat zien, adventure, dat is het tot nu, eigenlijk al iedere dag, maar verwacht voor de komende week weer een berg nieuwe ervaringen. Liefs en slaap lekker voor straks. X

Hetty

Ha Steffi, wat een heerlijk weekend heb je gehad met eten, zon , zee , strand, wel geen wel zonnebril, massage en kakkerlak. Al weer een maand weg maar wat een avonturen beleef je en wat voor een heerlijke levenslessen neem je mee. Die neemt niemand je ooit meer af.
Ik heb een heerlijk tennis weekend gehad met twee verlies partijen maar een super zon en heerlijke wijn na afloop. Blijf schrijven want ik lees het met ontzettend veel plezier. Hug Hetty

Astrid

Wat een gezelligheid allemaal. Leuk hoor als al die jongeren elkaar opzoeken, toch?? Oh nee, je sliep en wilde wakker gemaakt worden als jullie weer zouden vertrekken. Weet je wat ik zo ontzettend knap van je vind, is dat je voor iemand die slaapt toch alles wel meekrijgt. Hoe doe je dat toch? Dat dreamland beachvolleyballers lijkt me indrukwekkend met die hoge golven. En die "hysterische apen" moesten dan wel snel hun spullen redden maar die hadden waarschijnlijk wel nog hun zonnebril. Dat kan jij niet zeggen, dussss. By the way, hoop dat je het spreekwoord kent, gestolen goed gedijt niet, dus pas maar op met die nieuwe bril, die zomaar iemand had laten liggen, hihi. Alle flauwekul terzijde, denk dat je een leuk weekend hebt gehad. Hoop ook dat je pasta te eten was anders moet je weer uit eten, zo saai. Ok, je zit nu op de helft, moet ik nog zo lang schrijven? Het is topsport hoor, ach goed voor mijn vinger conditie. Toedeloe liefs As.

Astrid

Dreamland beach. Geen volleyballers maar heb eigenwijze telefoon die denkt het beter te weten.

Cees

Lieve kleindochter. Mijn reis naar Duivendrecht zit er op,kan dus nu jouw reis beter volgen.Na alles wat ik gelezen heb ,ben je goed bezig.iedereen is blij voor je,dit doordat je zelf ook blijheid uit straalt in de super leuke reis verslagen. Geniet nog even van alles.want voor je het weet ben je weer thuis, Lieve groeten en XXXX van S en C.

Marjan Karelsen

Hallo Steffi, wat geniet ik van jouw verhalen!
Wat zie jij er goed uit op de foto's en zo relaxt!
De helft zit er inderdaad al weer op, dus geniet van de laatste weekjes, want voor je het weet is het voorbij.
Liefs van ons!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active