ssteffi.reismee.nl

Koffie tijd op maandag #DAY 32

Spierpijn spierpijn en nog is spierpijn dat is wat ik nu al voel. Dat komt omdat ik vandaag op een mountainbike gezeten heb... Vanochtend zijn Sophie en ik op pad gegaan we zijn de enige 2 die de aventureweek geboekt hebben en de gebroken teen girl maar voor haar word het lastig om deel te nemen. Leuk dachten we word een week met z'n 2e. Eerst zijn we naar een koffieplantage gebracht onderweg waren er wat stinkende Franse ingestapt. Sophie en ik konden niet meer van het lachen en de stank. Alleen waren we zeker niet meer. Bij de koffie plantage heb ik de lekkerste koffie ooit geproefd. Alles word daar stap voor stap met de hand gedaan en de ingrediënten groeien daar allemaal in de natuur. Ook hadden ze de beesten civet kat zij malen de koffie in hun maag al en poepen het dan uit het is de duurste koffie van de wereld. Nadat we daar dus wat geproefd hadden en rond gelopen te hebben. Zijn we naar de mountainbikes gebracht en konden we gaan beginnen aan de tocht. Eigelijk stelden het niet zo veel voor want heb helemaal niet hoeven trappen we gingen berg af waards de heletijd. Dit houd in dat ik de heletijd twee remmen ingedrukt moest houden dit tegelijkertijd met filmen was eigelijk niet te doen zeker niet op de onverharde wegen met alleen maar stenen en gaten. Wonder dat ik heel bij de finish ben gekomen. Natuurlijk moest wel de ketting van mijn fiets er af gaan gelukkig was dat zo weer gefixed. Onderweg nog wat stops gemaakt bij tempels en veel gezien door oude dorpjes gefietst waar het nog minder ontwikkeld is dan in de steden. Aan het eind hadden we een lunch in een luxe restaurant met een mooi uitzicht. Was een leuk dagje nu ff rustig aan doen.

En ik lig in m'n bed kom net uit het centrum waar we wat gedronken hebben met Romee en d'r broertje gister waren we allemaal te moe en hebben het dan ook door geschoven naar vandaag. Omdat het vandaag m'n vaders verjaardag is heb ik mijzelf getrakteerd op een stukje taart.

Goodnight xo

Reacties

Reacties

robski

Feestend met je pappie!!!! Ben best wel trots dat je gewoon zelf je ketting weer op je fiets hebt gedingest!!!
Kun je dat Isabel ook leren?
Die belde me van de week in blinde paniek op... muh ketting ligt er af, pap.... is gaan lopen naar school geloof ik...
Mooi verhaal weer.. Pas je op met die katten? kunnen venijnig bijten hoor... Veel plezier nog daar. Kan bijna niet geloven dat je qua tijd al op de helft bent..

robski

ik bedoelde feesteerd....

Carola

Happy Birthday, het zag er lekker uit dat taartje, gelukkig geen oude taart in tegenstelling tot je vader, haha.
Hoe lukt het jou toch weer om je ketting van de mountainbike af te laten lopen, ook een kunst hoor. Je zag er wel weer prachtig uit met dat helmpje, wat dat betreft kun jij ook alles hebben. Veiligheid voor alles! Meis, morgen weer een dag met nieuwe uitdagingen. Dikke zoen.

Toos Kops

Steffi wat een heerlijke verhalen, ik geniet er iedere keer weer van, een hoop bekende verhalen, dat de vrouwen werken en de heren lekker bij elkaar zitten op de hoek van de straat, we hebben de bekende koffie ook gedronken(niet lekker).
Ga zo door met genieten en ik lees nog een hoop bekende verhalen.

Mireille

Weer heerlijk om te lezen steffie ,wat maak jij veel mee!En natuurlijk gefeliciteerd met die papa!Het blijft een feestje als jou mail binnen komt!Ik wacht met veel plezier op je volgende mail! Dikke kus en geniet nog even lekker

Andre

lieve schat , mijn verjaardag zit erop we hebben heerlijk Sushi gegeten in Amersfoort.
de 4 weken zitten er al op , ik hoop voor jou dat het niet zo snel gaat. Het is zo een mooie reis met zulke leuke verhalen
en je ontmoet zoveel leuke ? andere mensen.
Dat je je ketting er weer opgelegd hebt bij je fiets verbaasd mij niks , je bent zo handig en zelfstandig.
Het relaxed wat daar heerst lijkt mij heerlijk , zullen we het strandhuisje inruilen voor een beach house daar op Bali?
Als je nog een paar weken will bij boeken snap ik het wel hoor , hier wordt al kouder.
veel plezier en geniet met iedereen daar op jouw eiland.

xxxxxx

Astrid

Als eerste wil ik wel heel graag weten hoe het gebroken teen girl heet? Meisje heeft vast wel een naam? Denk dat je haar geweldig vind, toch? ??????????? Ok, adventure week, afzien denk ik. Effe terug lezen. Spierpijn, das echt niet leuk hoor, dat heb ik ook weleens na fitness. Stinkende Fransen, ach we eten allemaal weleens knoffie. Of was het douche probleem? Maar zou het rustig aan doen. Je hebt toch helemaal al die kilometers je remmen moeten gebruiken, wel met tussenpozen maar is best heftig. Je vingers hebben overuren gemaakt zowel met ketting als met remmen. Oh ja, wat een naar einde. Luxe lunch in luxe restaurant. Denk dat ik stop met lezen en schrijven, ben zo jaloers. Nee hoor. Liefs As

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active