ssteffi.reismee.nl

Relaxende vrijdag #DAY 36

Vanochtend heerlijk uitgeslapen dit was de eerste ochtend dat ik wakker kon worden zonder een wekker. Sophie en ik hadden nog een massage tegoed van een uur dus die hebben we ook zeker genomen. Daarna zijn we naar een zwembad hier in de buurt geweest jungle fish. Super luxe en mooi was dat. Het zwembad was in de jungle vandaar ook de naam. Je moest geld betalen voor de entree maar daarvan kon je ook eten. Uit eindelijk betaalde je dus alleen voor het eten. Het weer was vandaag echt minder de zon zat verstopt achter de wolken. We zijn dan ook eerder weg gegaan om hier in de straat nog wat te gaan drinken en eten. Nu lig ik weer lekker op het matras op het balkon en zal der niet veel nog gebeuren. Ga zo alleen nog ff een ijsie halen en dan was dat het wel weer voor vandaag. De spierpijn is trouwens nog niet op komen dagen. Morgen ochtend ga ik met Sophie mee naar Canggu daar zulle we tot maandag blijven. Vanaf daar gaat Sophie naar den pasar om naar Singapore te vliegen. En blijf ik een weekje in het zuiden hangen. Voor nu goodnight xo

Reacties

Reacties

Carola

He Stef, ook wel weer eens lekker na alle inspanningen even een relaxt dagje. Beetje massage, beetje in the swimmingpool en hier en daar nog wat lekkers eten, dan mis je de zon toch bijna niet. Ga je de Canggu Club bezoeken of alleen maar strandjes pakken? Ik ben vanavond ook in een soort van jungle trouwens, namelijk de dierentuin van Amersfoort, feestje van mijn werk....eens kijken of ik een aapje uit een flesje kan laten drinken. Slaap lekker voor straks. XX

Cees

Hoi,Hoi. Stef,wilde de eerste zijn,maar je moeder was me voor.,gelukkig is het geen wedstrijd.Zo als je schrijft wordt het een relax weekend,ook wel eens fijn,lijkt mij. Wij hopen wel,dat de verhalen er niet minder van worden,maar dat denk ik niet. Aan alles is te zien,dat het met jou prima gaat,gelukkig hier ook. Groet en XXXX van S. en C.

Astrid

Je maakt mij niets wijs. Helemaal niet leuk als er geen wekker afloopt.Dan weet je het eigenlijk al, dit wordt een saaie dag. En van pure ellende neem je dan maar een massage, ja want die had je toch al tegoed. Zit je daarna in een super zwembad heb je geen zon, nou das lekker. Logisch dat je daar in dat straatje je verdriet bent weg gaan eten en drinken. Maar ach een heerlijk fris ijsje maakt veel goed. Morgen met Sophie naar Canggu. Geen idee waar dat is, zelfs je moeder weet dat daar een of andere club is. Ach, ben geboren in Amsterdam, daarna Soest en een keer in het jaar Calpe, is heus ook leuk hoor, haha. Spierpijn Zal wel meevallen anders had je wel al wat gevoeld. Maar in deze weken heb je inmiddels een super conditie opgebouwd. Morgen weer nieuw avontuur. Liefs As

Hetty

Wohhh, Steffi ik lees nu de verhalen van de afgelopen dagen want was een soort van druk met meselluf?
Wat heb je een mooie wandeling op de Baturngedaan.. Geweldig met donker omhoog en klimmen en dan boven de beloning krijgen. Zons opgang, ontbijt en thee.. Ik wil straks in Nederland al je fotos zien! Wat een ervaringen zeg.. Dat je geen spierpijn hebt komt gewoon dat je enorm geoefend bent, de juiste uitrusting had en een personal assistent bij je had. Well done.
Dat je de dag erna bij het zwembad hebt gehangen en een keer geen zon had was jammer die hadden wij dan gelukkig hihi
Heerlijk om je belevenissen te lezen dus blijf dat doen.
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active