ssteffi.reismee.nl

Een surf hostel op zaterdag #DAY 37

Vandaag waren we naar Canggu vertrokken. Dacht ik iets voor me zelf te hebben nou nee als nog de kamer delen met 3 anderen. Zit namelijk in een surf hostel. Aan de ene kant echt leuk je ontmoet weer allemaal andere mensen. Zo zijn we nu met een groep van 7 6 girls en één jongen zo ver je het een jongen kan noemen. Toch is dit niet echt mijn ding verlang echt naar een groot eigen bed en een beetje luxe. Maar goed als eerste waren we ergens wat gaan lunchen met nog een andere meid uit Ierland. Daarna met een hele groep naar het strand gegaan. En wauw de cheesecake van de Lindenhof is goed maar de chocolade banaan cheesecake die ik vandaag op heb was nog lekkerder. In de avond hebben we ergens wat gegeten waar je zelf kon opscheppen een soort lopend buffet dus. Daarna met de zelfde groep op stap geweest in Canggu was niet veel te beleven. We zijn daarom maar naar Seminyak gegaan. Naar de club waar ik al is eerder was geweest. Het toeval wil dat ik daar m'n 2 Finse vriendinnen hartstikke leuk dus. Het is nu 2 uur s' nachts het was een gezellige dag met de groep. En voor 2 nachten is dit wel vol te houden. Daarna echt ff opzoek naar iets luxe. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Astrid

Ben effe afwezig. Kan ook hoor!!!!. Tot morgen, hoop dat ik dan wel aanwezig ben. Liefs As.

Robski

Mooi verhaal weer...
Ik vind het echt knap can je dat je de discipline houdt om te bijven schrijven!!
Blijft super leuk om al je dingen en dingetjes te lezen..

XX Je oom uit het verre Hofddorrup.

Carola

He schat, surf en hostel, dat klinkt niet echt Steffi's en dat blijkt dus ook wel uit je verhaal. Maar tussen de regels door lees ik nog genoeg leuke dingen die je mee maakt. Zolang je eten blijft opscheppen en niet over je belevenissen, dan gaat "ie" lekker. We hadden al een tafel gereserveerd bij de Lindenhof, welkom thuis met cheese cake, maar ik begrijp dat ik dit wel af kan bellen?! Droom lekker. Xjes

Astrid

Vind het beetje onduidelijk. Was je in Canggu met 76 meisjes en een "jongen"? Of was het 7 of 6? Ja opletten, ik lees alles letterlijk. Je verlangt naar eigen groot bed, hoop dat je die bij paps en mams hebt want anders heb je een probleem als je thuis komt. Ach gewoon effe lunchen, wij eten thuis een broodje. En effe strandje cheesecake en s'avonds buffetten. Heb zo medelijden met je, is echt afzien. Hoop zo voor je dat er morgen wat luxe voorbij komt. Sterkte, haha. Liefs As

Astrid

Ben effe 2 dagen afwezig. Heb zo tijd nodig voor mezelf na al die lange verhalen van jou
Moet weer inspiratie opdoen. Haha. Ben gewoon effe weg met Pietje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active