ssteffi.reismee.nl

Botsende zondag #DAY 38

Dus lig nu op zit een zitzak met Soof we hebben wat zaai afleveringen gekeken. Al de andere zijn uit gegaan. Aangezien Sophie morgen vliegt en ik niet super veel zin had zijn wij lekker in het hostel gebleven. De dag begon met een heerlijk ontbijt bij een Healthy shop. Daarna lekker de hele dag op het strand gelegen. Deze dag was niet heel bijzonder de sensatie van de dag was toen Sophie en ik terug bij het hostel kwamen. En er 2 een scooter ongeluk hadden gehad met een andere scooter waar 3 locals opzaten waaronder een baby die de straat op vloog. Het was totaal niet hun schuld maar toch kregen zij de schuld er van. Logisch want dan hadden de locals weer wat geld. Iedereen ging zich er mee bemoeien Sophie en ik waren blij dat wij er niet bij waren en deze keer heb ik mij dan ook is ergens buiten gehouden. Na dat het allemaal opgelost was is iedereen gaan douchen en klaar gaan maken. Daarna zijn we wat gaan eten en zijn de andere dus uit gegaan. Morgen zal ik naar Seminyak gaan om daar de Finse meiden te ontmoeten en nog wat dagen met hun optrekken. Alvast goodnight xo

Reacties

Reacties

Carola

He Steffi, postbode Simonnnn, Soof en Steffi "vervelen" zich, nu moet jij ze vermaken, daarommmm. Postbode Simon regelt een relletje met wat scooters en een baby en wat denk je: Steffi bemoeit zich er niet mee. Zaaiiii! (In werkelijkheid vind ik het verstandig hoor). Begrijp ik nu goed dat je morgen niet met je yoga week gaat beginnen? Jij eigen plan getrokken. Goodnight. Xo

Cees

Hallo meidje, Zowat elke keer lees ik ,dat je op het strand bent en lekker ligt te zonnen,daar is uiteraard niets mis mee,maar zorg wel dat wij jou nog herkennen bij terug komst. Denk dat je niet alleen uiterlijk verandert bent,maar ook geestelijk,meer volwassen dus. Hier wordt het weer al flink kouder,vooral in de nacht. daar BALI ik behoorlijk van. Lieve Stef ga zo deur{Engels} Groet van S en C.

Astrid

Niet handig om op zitzak te liggen. Je had al last van je rug. Moet je alweer massage nemen. Dus effe nadenken. Dan zaai, kom op zeg, das eeechtt verleeeden tijd. Maar je bent je dag weer begonnen met dezelfde zaaigheid, haha. Is wel toch relaxed effe samen met Sophie. Maar wat een verhaal met die scooters zeg. Ik snap wel dat locale hun voordeel eruit halen. Maar heeft nou niemand die baby gevonden. Die is echt gevlogen? Verstandig om je niet mee te bemoeien. Voor morgen veel gezelligheid en wil toch wel effe merk van beste crackers. Zijn niet alleen de Zweden die dat weten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active