ssteffi.reismee.nl

Korte dinsdag #DAY 40

Omdat m'n verhaal gister zo lang was hou ik het vandaag kort. Ondanks dat ik op de grond gelegen heb had ik tot 11 uur geslapen. Echt veel heb ik dan ook niet gedaan vandaag. Ben met de meiden naar het strand geweest. Ook hebben we nog bij wat winkels gekeken je hebt hier in seminyak leuke kledingwinkels. En heb ik een lekkere vette hap gegeten bij de burgerking. We chillen nu weer in het verblijf. Het is een soort studio en heeft een eigen keuken. Je krijgt hier het idee als of je op je zelf woont. Het is ook fijn dat iedereen lekker zijn eigen ding doet. Geen idee hoe de rest van de dagen er uit zullen zien. Wat ik wel weet is dat m'n verhaal lang genoeg is voor vandaag. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Carola

He Steffi, lekker kort en krachtig verhaaltje. Gelukkig nog wel iets met strand, winkels en eten, dus al met al een prima dagje lijkt me zo.
Eigenlijk is het hier ook gewoon kort en krachtig, vroeg op, werk, sport en eten. Kan er persoonlijk ook niets meer van maken. Voor jouw goodnight, voor ons nog even de afwas.
Liefs, kus van mij. (heb je "um" toch)

Lia

Hey Steffi,
we kijken nu zelfs elke dag, het is zo leuk om te lezen en kijken wat je zoal meemaakt, onderneemt en eet;)
Ga zo lekker door, wij blijven aan het scherm hangen...
lieve groeten van ons, Lia

Astrid

Ik ben zo blij met jou. Je hebt mijn dag gemaakt hoor!!!! Eindelijk kort en krachtig verhaal. Is zo'n verademing. Gewoon ook hier thuis effe chillen, pff. Want elke avond ben ik echt wel aan het werk hoor, je houdt me lekker bezig. Grapje hoor. Nou een dingetje moet ik je wel even zeggen. Het LIJKT op jezelf wonen, dussss. Oh ja, na vette hap morgen weer effe verse sla. Ok mag ook gebakken rijst. Geniet liefs As.

Cees

Dear steffi, Nu jou engels met sprongen vooruit gaat,ook al door dat de Nederlandse vriendinnen vertrekken,kan ik je zeggen dat dit soms ook problemen kan geven. Je weet die jongen uit Afrika met de naam Gomez, met hem gtng ik een broodje eten, wij hadden het over verre reizen maken,uiteraard in het engels. Achter ons zag ik wel een dame zitten,maar ik dacht, die luistert niet mee. Comez die vertelde natuurlijk in Engels het volgende : EMMA comes first, then i come,then two asses come together, then i come once more, then two asses come together again, i come again and pee twice, then i come one last time. De dame draaide zich om zegt: You foul-mouthed sex obsessed swine, in this country we do not speak aloud in public places about our sexlives. Gomaz bleef rustig,he says
cooldown Lady,who talk about sex? I am just tellin my friend how to spell MISSISSIPPI,als je dit wil voorkomen,is mijn advies, let op je woorden of spreek Nederlands. Stef als je dit begrijpt, dan komt het helemaal goed met jou Engels. Zo voor vannacht zit het er op,hoop je morgen weer te lezen. Groet en XXXX van S en C.

lisette

Whahhh....die Cees...nou we weten nu wel waar het schrijvers talent nog meer zit in the family. He Stef wat heerlijk joh zo op jezelf wonen. Niet dat gezeik dat je was gedaan is of er eten op tafel staat als je thuis komt...kan me zo goed voorstellen hoe chill dat is... Wat zijn je plannen nog de komende weken? Als ik een tip mag geven...ga weekendje naar Lembongang. xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active