ssteffi.reismee.nl

Surfend door de donderdag #DAY 42

Ik kom net uit een warme douche vandaan in onze hotelkamer in Seminyak. Deze dag begon rustig in kuta zonder een wekker of iets. En na een ontbijtje van het verblijf daar zijn we naar het stand gelopen. Hebben we daar op een bedje gelegen en onze eerste surfles genomen. We gingen de zee in met ieder een surfplank en een begeleider. Het ging me aardig goed af en het lukte me al vrij snel om te staan. Na een uur met de local geoefend te hebben mochten we het zelf gaan proberen. Gelijk had ik de eerste beste golf te pakken en stond ik op m'n plak tot de kust. Daarna kwam er niet veel meer van en viel ik alleen nog maar net als Roosa. Het was fun. Daarna zijn we terug gegaan naar Seminyak hebben we weer bij de localfoodstore lekker gegeten. Toen de scooter terug gebracht en een taxi genomen naar ons hotel waar we ons zo zullen klaar maken. En daarna zulle we Heidi (de ander Finse girl) weer zien.

1 uur en al terug op de hotelroom. Heb net vreselijk gelachen om de domste dingen en nu gaan we lekker slapen. We waren zo moe dat uit gaan het vandaag niet werd. We zijn alleen ergens wat gaan drinken. Heidi is toen we weer terug gegaan naar de boy en wij naar onze hotelkamer. Eindelijk een nachtje in een hotel dit word de eerste keer sinds m'n verblijf in Bali. Het is zo chil dat iedereen gewoon lekker doet wat die wil. We geen wekkers meer hoeven te zetten en er geen planningen zijn. We leven echt per moment en m'n ritme is dan ook helemaal van de kaart de dagen hou ik ook al niet meer bij. Ben er trouwens achter gekomen dat ik m'n pyjama ergens achter heb gelaten Wss in Canggu. Dus sorry mama want het was jou pyjama. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Marjan Karelsen

Lieve Steffi,
Ik geniet elke dag van jouw mooie verhalen en wat fijn dat je zulke leuke mensen ontmoet!
Wat een ervaring doe jij op in deze weken.
Nog een paar weekjes dan kom je weer naar huis, dus geniet nog maar even, want hier begint het al aardig koud te worden.
Dikke kus van ons????

Carola

Ja hoorrrrr het is je weer gelukt: weer een brok in mijn keel...alleen nu om een hele andere reden, MIJN pyama, gewoon ergens laten liggen en nu dan?? Heb je al onder de surfplank gekeken? Wat een hysterische dag, jij op de golfen op een surfplank in Bali, dat had toch niemand van te voren kunnen bedenken. Fantastisch! Enne Steffi,lachen is altijd leuk en lachen om de stomste dingen is helemaal lachen. Blijf maar lekker bij het moment leven, je leeft nu en je hebt nog 2 weken om de dagen niet bij te houden hoor....maar dan app ik je wel even als het zondag 1 november is, want je vliegtuig missen is wel een dingentje hoor. Een liefdevolle kus van mij.

Hetty

Haha heeft Carola een pyama??
Hoe is het mogelijk Steffi dat je die zoek raakt!!
Persoonlijk vind ik het een giller je moet tenslotte wat kwijt raken en dit is beter dan je paspoort om maar wat te noemen :-)
Leuk dat je surfles heb gehad en dat het ook nog lukte.
Wat een lekkere dag en het plezier spat van je schrijfsels af. Dus blijf dat doen de komende weken dan beloof ik dat ik regelmatig wat onzin terugkraam hihi
Liefs

Mireille

Lieve Steffie,
Ook ik geniet iedere dag van al jou verhalen, wat heb jij het waanzinnig leuk en wat geniet jij iedere dag weer opnieuw! Af en toe denk ik wel eens.... Zucht zat ik daar maar!Strand, avontuur, lekker eten en vooral lachen! Geniet nog maar lekker,het is hier behoorlijk koud. Wij gaan zaterdag bij je ouders wat drinken, niet eten want ik moet miesje van een diner afhalen. Dikke knuffel

Cees

Lieve Stef ,
Zolang je jezelf niet kwijt raakt,is een zonnebril, of nachtgoed helemaal niet erg,scheelt ook weer in het bij te betalen bedrag voor het overgewicht van je koffer. Trouwens als ik goed lees, eten jullie er goed van,maar voor dat overgewicht wordt niets extra berekend , dus geen zorgen. Dat je de dagen niet uit elkaar kunt houden is niet abnormaal, het is een teken van onbezorgdheid,geniet daarvan, dit is een bijzondere periode in je nog jonge leven. uit ervaring weet ik dat je later denkt,was die tijd van toen maar eeuwig. Wij zijn trots op je en gelukkig blijf je nuchter onder alle omstandigheden. Dit is wel een beetje serieus berichtje geworden,maar goed bedoelt. Stef hier is het nu 01.15 uur in de nacht,was eerst naar de sauna, maar moet nu naar bedje{zonder pyama}, voor jou goede morgen en XXXX van S. en C.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active