ssteffi.reismee.nl

Last Day with the Finnish girls #DAY 43

En ik ben weer beland op het stand in seminyak. Vanochtend heb ik uitgebreid ontbeten het hotel zat namelijk naast een bakkerij waar ik een croissant en nog een broodje gehaald had. Daarnaast zat een foodhal waar ik nog druiven en een sandwich gekocht had. Dat hebben we opgegeten bij een koffie tent met uiteraard koffie en een donald. Zo had ik meteen ontbijt een lunch in één. Daarna zijn we een beetje gaan lopen wat winkeltjes gekeken voor souvenirs. Vanaf daar een taxi geregeld ik word er steeds beter in van de 100 000 rupia afgedingd naar de 30 000. Ook is het altijd leuk om de taxi drijver z'n verhalen te horen. Zo zat ik toevallig vandaag bij een André in de taxi hij hield nog al van Bob Marley muziek en marihuana. Ook was het een grappenmaker er probeerde die ons ergens te droppen wat niet de beach was. Maar we zijn op het strand nu.

Ben weer back in Ubud. Ik lig nu in een heerlijk schoon bed en heb voor het eerst in Ubud een warme douche gehad. Heb er een taxirit van 1,5 uur opzitten met iemand die alleen maar kon zeggen 'I don't understand'. De gesprekken die we voerden gingen via de telefoon hij nam spraakmemo's en dan werd het vertaald in het Nederlands.
Nadat we het strand verlaten hadden zijn we opgesplitst. Heidi is terug gegaan naar d'r vriend. En heeft Roosa haar laatste avondmaal met mij door gebracht. We hadden gegeten bij een Indonesisch buffet een goeie afsluiter dus. En toen was het echte moment van afscheid gekomen. 'I just wanna say that I felt myself more free when I was with you and I dared more. You teach me so much'. Was wat ze me nog huilend zei nou toen kon ik ook wel huilen. Nog een dikke knuffel geven en gauw de taxi ingestapt. Want dat emotionele gedoe moeten we niet hebben.
Morgen heb ik afgesproken met Romee. Het was de bedoeling haar veel eerder weer te zien. Maar zij heeft de hele week d'r tijd door gebracht hier in Ubud nog steeds vanwege d'r VISA. En morgen zal ze dan ook vertrekken om weer naar Nederland te gaan. Het is zo raar om nu als de overgeblevene hier nog in het huis te zijn. Ik heb van iedereen afscheid genomen en iedereen uitgezwaaid. Heb alleen Romee morgen nog te gaan. We zijn vanaf dag 1 met elkaar op getrokken en deden we ook alles met elkaar. Er is nu nog wel iemand uit Oostenrijk die ook altijd met ons was. Alleen individueel met haar was ik niet heel goed. Ben benieuwd dan ook hoe ik de laatste 2 weken zal ervaren. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Carola

Lieve Steffi, it's all in the name André, dat blijkt maar weer met je taxichauffeur. Reed hij ook nog in een skoda misschien? Je bent nu 6 weken onderweg en je hebt al eerder mensen uit gezwaaid, maar heel begrijpelijk dat het afscheid van Roosa net even anders voelt. Met nog twee weken in het vooruitzicht, een warme douche en een schoon bedje, zal je ongetwijfeld heerlijk slapen.
liefs, Xjes

Astrid

Hi, ik ben er weer of je het leuk vindt of niet. Nou wat ben je goed bezig. Ontbijt en lunch ineen, goed over nagedacht. En dan nog effe foodhal aangedaan met nog een fruitje en sanwich en koffietje, helemaal lekker. Maar wat moet die Donald er nog bij, snap ik niets van. PFF. En je kan ook al aardig afdingen in taxi's. Dus als jij weer thuis bent zou je dan met mij mee willen naar de Appie? Gelukkig houden niet alle Andreeeeees van Bob Mary en marihuana, alhoewel Marleys muziek niet slecht is. Afscheid nemen is nooit leuk maar volgens Roosa heb je haar toch dingen bijgebracht. Dus buiten alle verwachtingen toch later voor de klas? ?? Romee morgen weg is wel jammer voor je. Maar er is een tijd van komen en van ?? Snap wel dat da minder is. Dus blijft er nog iemand over uit Oostenrijk. Dan is dit je kans na zo'n heerlijke douche en schoon bed. VRAAG haar hoe je moet jodelen. Kan je toekomst zijn als je aanlwg hebt. Oh moet je wel het zang gen hebben van de Althof want die vind je niet bij de Rouwendaals mits er een verborgen talent ergens zwermt . Genoeg gezwets. Liefs As.
.

Astrid

Heb effe terug gelezen. Paar spelfoutjes maar moet ook op zo'n klein schermpje kijken.

Cees

Hoi, Eerst wil ik reageren op wat tante As jou schrijft,wat geen zang talent bij de Rouwendaals, wat te denken van Opa Cees, die schopte het zelfs tot voorzitter van mannenkoor Apollo, ik hoop dat ze daar voortaan aan denkt. Zo Steffi ik ben blij dat ik dit even kwijt ben. Door het vertrek van al jou matties breekt er een andere tijd voor je aan, weer nieuwe contacten, dit kan ook leuk zijn. Denk maar, dat afscheid nemen, niet bestaat en dat je nieuwe vriendinnen over 2 weken met het zelfde gevoel zitten, als jij weggaat. Ga lekker naar yoga en geniet van de rust die dat geeft. Groet van hier en XXXX van S en C.

Astrid

Ok opa heeft wel beetje gelijk. Maar weet niet of als je voorzitter bent je ook kan zingen. Maar ik leg me bij deze uitbrander neer. Oeff.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active