ssteffi.reismee.nl

Double poolday #DAY 44

Vanochtend was ik richting Romee aan het lopen tot ik besefte dat ik ook een taxi kon nemen naar haar. Het was eerst de bedoeling elkaar te treffen in het centrum en dan daar kijken voor een taxi. Maar aangezien ik toch goed ben in het afdingen regelde ik een taxi naar jungle fish voor een goede prijs waar de driver akkoord mee ging. En daar kwam de aap uit de mauw ik moest wel eerst nog een vriendin ophalen in het centrum. Toen ging het niet meer door want dan zou het duurder worden ik zei dat ik wel zou lopen. Uiteindelijk is die me achtervolgd hoefde ik als nog niet te lopen hebben we Romee opgehaald en de goede prijs betaald. Maar toen we bij jungle fish (het zwembad waar ik al een keer eerder geweest was) aankwamen bleek het zwembad vandaag gesloten te zijn. Wij gauw de taxi terug gebeld en terug laten komen om ons naar het volgende zwembad te brengen. Gelukkig was die wel open. Super mooi en leuk aangekleed was het daar. Na een lunch en wat uurtjes er doorgebracht te hebben zijn we ieder terug gegaan. Thuis was alleen Sonja de Oostenrijkse girl en een nieuw Duits meisje er. We zijn met z'n 3en naar een poolparty gegaan hier in de buurt. Dat was niet echt mijn muziek en mijn mensen maar het was leuk om gezien te hebben. Heb hun dan ook op een gegeven moment daar achter gelaten en ben ik naar huis gegaan. Na een Skype sessie met het thuisfront lig ik nu in bed met een airco die niet meer uitgaat. Denk dat dit mijn eerste koude nacht gaat worden. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Carola

He schat, van de gesloten pool, naar een leuk aangeklede pool, naar een pool party. Ik zeg drie keer pool is scheepsrecht. Maar toch niet helemaal omdat het niet jouw muziek was én niet helemaal jouw mensen. Begrijp ik wel als ik die foto zag van gelakte teennagel bij een man. Heb het nog wel even gekeken hoe dat bij je vader staat, maar dat gaat um niet worden hoor.
Lekker weer even je snuitje gezien en je blijdschap gehoord te hebben tijdens de skype sessie.
Dikke liefdevolle kusssssss

astrid

Eigenlijk een gewone saaie dag, vind ik, TOCHHHH.
Je wordt wel een zakenvrouwtje met dat afdingen, top.
En sommige feestjes zijn anders, gelukkig kan je dan gewoon naar je mandje.
Liefs As

Cees

Lieve Steffi , Een paar dagen geleden schreef je dat je moeders pyjama kwijt was,daarop zei ik en je zonnebril ook, maar ik vergat je tandenborstel en sleutel van het fiets slot,al met al wordt het een hele lijst,komt natuurlijk omdat je veel aan je hoofd hebt,trouwens nu ik toch over hoofd heb,hoe is het met je hoed ? Was dit net als jij vergeten. Wat me verder opvalt is dat de L een belangrijke letter is, lees maar mee; Luie dag- Lucky Lady- Lekker eten- Leuke meiden- Lol met kinderen- Leuterjuf [gelukkig stond er een K voor] - Lieve mensen- Locals- Lunch- Luxe restaurant- Luieren- Lopend buffet [kon je dat bij houden?]- La Tavela- Like this [Dansende homo's] ,en liefs, dit wensen S en C. je ook toe.

Cees

Zie nu dat er staat liefs, maar voor jou is dat LIEFS, dat is meer, XXXX C.

Mirjam

Hey lieve Stef, ik had jou verhalen de laatste week niet meer goed in de gaten gehouden, maar ben nu weer helemaal op de hoogte haha! Super leuk om te lezen allemaal. Je schrijft het ook op zon manier dat wij er een goed voorstelling van hebben! Wauw vind dat je heel trots mag zijn op wat je tot nu toe daar allemaal ondernomen hebt, echt een ervaring. Ik blijf je berichten in de gaten houden! Denk voorlopig nog maar even niet aan het koude natte nederland maar geniet nog van de laatste tijd! Dikke kus van Niels en Mirjam

yvonne

Jeetje Steffie, wat lees ik je ervaringen steeds met veel plezier! Had jij dit een aantal jaar geleden voor mogelijk gehouden...dat je dit allemaal zou beleven ;) ben best wel een beetje jaloers op je hoor!! Liefs en geniet er nog even van Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active