ssteffi.reismee.nl

Lazy sunday #DAY 45

Vandaag ben ik echt lui geweest. Heb de hele dag in m'n bed gelegen en ben ik er alleen uit geweest voor eten. Heb net nog een bananacake gegeten ga zo een douche nemen en dan weer lekker m'n bed in. Wat ik wel gedaan heb vandaag is wat opgeruimd, m'n nagels gelakt en gedanst. Maar meer dan dat ook niet. Dit weekend is weer het weekend van de nieuwkomers. Nadat ik lekker de room voor me zelf had moet ik nu de room weer delen met 3 anderen. Er zijn 2 nieuwe meiden bijgekomen uit Denemarken en de Zweedse girl is ook terug van d'r weekend Singapore. Morgen moet ik al om 6 uur klaar staan dat moet wel lukken na al het vele slapen van vandaag. Ben benieuwd naar de yogo iets wat ik nog nooit heb gedaan. Nou dit was m'n saaie bericht voor vandaag. Luie goodnight xo

Reacties

Reacties

Cees

Lieve Steffi, Deze keer inderdaad niet veel nieuws,maar dat is niet zo erg.bij top sport moet men ook rust inlassen,het is je ge gunt. Het is wel te hopen dat je nagels niet tijdens het dansen gelakt zijn. Nu de meeste [oude] bekende zijn vertrokken,kan je meer aandacht aan de nieuwkomers besteden, hoe meer mensen je leert kennen, hoe leuker lijkt mij. Lees morgen wel hoe je eerste ervaring met Yoga was,zet voor de zekerheid de wekker. Liefs van S. en C.

Robski

Hi Stef, ga je nog naar Bembongan?? Super cool eiland. Aanrader is brommertje huren en naar Manta Point waar je met grote mantaroggen. Is helemaal cool. Er rijden geen auto's dus das al rielekst. Pensionnetje regelen bij Mushroom Bay. Errug de moeite waard. Je kan ook met een bootje door mangrove bos. http://youtu.be/BgLVfS4l-t4
http://youtu.be/tUA3X550jKQ

Carola

He lief, hoe werkt dat zo'n lazy sunday, want die wil ik ook wel inlassen....maakt mij niet uit welke dag wij daarvoor gaan gebruiken hoor....
Wij feestje van opa gehad, weer even de hele familie gezien en uiteraard volop de polonaise gelopen, maar dan nét even anders. Leuke tips van Robski, heb de filmpjes gezien...ik zeg doen! Wij gaan ons weer klaar maken voor een nieuwe week en ik kijk alweer uit naar je blog over de yoga ervaring. Sweet dreams en knuffels

astrid

Echt, er zit verschil in lazy Sunday of gewoon een vreselijke luie zondag. Ik vond je toch best wel aardig actief. Als je de moeite neemt om pisangcake te eten en dan ook nog eens te gaan douchen, mens das best veel hoor. En dan lees ik dat je je nagels hebt gelakt en opgeruimd, ook echt heel zwaar. Weer nieuwe schatjes erbij, ach leuk toch?? Delen is altijd een goed iets.
Ik hoop wel dat je nog Nederlands spreekt als je terugkomt. Raak zo in de war van het woord ROOM.
Eerst alleen en dan weer delen, slagr.....
Sterkte morgen, vast wel leuk.
Liefs As.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active