ssteffi.reismee.nl

Eerste yoga/meditatie ervaringen #DAY 46

Het is half 9 nu en ben terug van m'n eerste yoga sessie. Ben nu nog moeier dan toen m'n wekker om 5 uur vanochtend af ging. De yoga was zwaarder dan ik dacht. We hadden een man die allerlei bewegingen met ons deed. 'Good good' was wat die een paar ik tegen mij zei ik weet niet of die dit zei om mij te motiveren of omdat ik gewoon goed ben. Ben met 2 Duitse meiden van het huis, ook was er een Nederlandse meisje die in een ander huis zat en later zelfs nog een Nederlandse jongen. Hij nam het allemaal wel heel serieus en liep te ademen als of die aan beademing moest. En dat achter mij echt serieus was ik dan ook niet meer. We sloten de yoga les af met thee en fruit en vertelde de teacher ons nog wat wijze dingen die ik helaas me nu al niet meer kan herinneren. Het is soms moeilijk om alles te volgens aangezien hij alles in het Engels vertelde en zijn accent het nog al grappig maakte. Om 4 uur heb ik een volgende sessie ik ga nu nog ff slapen en dan naar het centrum.

Ben net met mijzelf naar het centrum gegaan. Eerst dat hele end gelopen en toen mijzelf getraceerd op cake en koffie van de Starbucks. Op de markt wilde ik wat dingen kopen en na 10 minuten kon ik al weer terug naar de atm voor meer geld. Nu ben ik terug met een tas vol souvenirs. Ga zo met wat nieuwelingen naar Kafe Desa waar ik een lekkere mie goreng ga bestellen.
M'n tweede sessie zit er ook op dit was meer een meditation sessie. Ik had totaal geen concentratie waardoor ik alles wat minder serieus nam gelukkig was de teacher ook niet zo serieus. In de middag is het op een andere locatie en met een andere teacher. Het moeilijkste was het laatste waar je misschien wel 20 minuten met gesloten ogen op de grond lach. Dat was het meditatie gedeelte waar je stil moest zijn. Iets waar ik moeite mee heb en totaal niet van hou stilte. Maar zo had ik wel precies genoeg tijd voor m'n powernap. Ook deze sessie sloten we af met fruit en thee aan vitamines kom ik niet te kort. De Nederlandse girl gaat vanavond zingen in Kafe Desa misschien dat ik d'r ga touschouwen en anders word het gewoon lekker vroeg gaan slapen. Morgen zal ik beter m'n best doen en het allemaal wat serieuzer nemen. Alvast goodnight xo

Reacties

Reacties

Cees

Hoi Stef, Wat maak je weer dingen mee,20 minuten op de grond liggen,met je ogen dicht, wel met een lach, hoop ik.
Krijg je geen dekentje over je heen? Normaal moet je denken aan een heuvel, daar loop je dan langsaam tegen op, hoe hoger je komt hoe mooier het wordt, je ziet mooie bloemen in alle kleuren, je kan ze zelfs ruiken, als je daar aan denkt dan beleef je het heel anders. Als je wel naar Kafe Desa gaat ,zing dan als duo, iets van Hazes of zo. Neem alles met een korreltje zout, want wat ik schreef is flauw. Groeten en XXXX van S. en C.

Linda

Wat een bijzondere reis maak je toch! Genoeg leuke dingen en veel tijd voor lekker eten en relaxen. Qua weer mis je hier niets hoor:( Zie heerlijke hapjes voorbij komen en prachtige foto's van al het moois:) Jammer inderdaad dat sommige weer naar huis gaan maar wie weet wat daar weer voor terugkomt! Altijd spannend toch?! Yoga, lijkt mij heerlijk als je het kunt. Moest altijd opletten dat ik niet in slaap sukkelde of lag in gedachten te bedenken wat ik voor boodschappen nog moest doen. haha! Geniet nog lekker van al het moois daar. groetjes Linda

Carola

Putri tercinta, in en ontspanning tijdens de yoga, het blijkt je weer goed af te gaan, de teacher zegt: "good, good"en de 20 minuten stil liggen en powermappen, ideale combi.
Goed van je dat je wel weet dat de teacher zinnige dingen heeft gezegd, dan maakt het ook niet meer uit dat je dan even vergeten bent wat hij heeft gezegd. haha. Ik zag vanochtend al die foto's van gezond fruit en was even bezorgd dat er geen calorie-rijk voedsel naar binnen zou gaan. Maar gelukkig, taart van Starbucks. Morgen wel de focus misschien, wie weet wat je dan ervaart. Ben benieuwd of je nog naar Kafe Desa bent gegaan en je je stoel hebt omgedraaid voor de Nederlandse girl. Slaap lekker lief. Xje

astrid

Ik vind die eerste yoga pief wel een rare hoor!
Zo'n vent die allerlei bewegingen met jullie doet en dan ook nog zegt, good good. En aan het einde van de rit moet hij bijna aan het zuurstof. Maar tuurlijk ben jij goed, geen twijfel mogelijk. Als je kan slapen onder yogales ben je voor mij de beste.

Leuk hoor effe met jezelf op pad, ik geniet daar ook altijd zo van.
Geen gezeur en andere dingen aan je hoofd, ondanks lawaai toch stilte in je hoofd.
Neeeeee, ben geen yoga lerares, haha.
Mie goreng zal wel lekker gesmaakt hebben maar volgens mij is er maar weinig wat je niet lekker vindt, beter.
Als je zoveel souveniers hebt gekocht zou ik maar nog een keer naar die atm gaan om je overgewicht te betalen in het vliegtuig.

Denk echt dat deze week jouw topweek wordt, onder de les in slaap vallen is daar gewoon geoorloofd, nou dat was op Griftland toch een ander verhaal.

En dan vanavond Nederlandse die gaat zingen.
Ik zou zeggen maak er een duo van.
Volgens Opa C moet dat helemaal goed komen denk ik.
Wel jammer van het tijdsverschil anders had je vast een poging ondernomen,TOCH?
En hou die vitamientjes maar in stand, doe je goed.

Liefs As

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active