ssteffi.reismee.nl

Twee dagen in één #DAY 47/48

Dinsdag

Brr wat was het koud vanochtend zo 21 graden. De yoga les was leuk veel herhaling en denk dat het al beter ging dan de vorige keer. Op het gebied van lenigheid ben ik de beste van de groep maar kwa balans en concentratie vermogen de slechtste. In de middag hadden we weer een andere teacher de dingen die ze je leren zijn over het algemeen wel het zelfde. Beide sessies werden afgesloten weer met fruit en thee. De middag sessie zelfs met cake want de Nederlandse jongen was 24 geworden. Voor hem hadden ze een verjaardags taart geregeld. Bof ik ff dat die bij mij in de groep zat. Tussen de yoga sessies ben ik bij de pool geweest om nog een beetje bij te kleuren.
Woensdag
Deze ochtend ben ik niet naar de ochtend yoga sessie gegaan. Ik had er geen zin in en ga vamidag wel weer. Heb nu lekker uitgeslapen en ben uitgerust. Ik dacht dat yoga relaxen en ontspannen zou zijn maar ondertussen voel ik zo'n beetje elk spiertje in m'n lijf.
De middag stelde niet zoveel voor we hebben een aantal oefeningen gedaan en veel meer gepraat. Ondanks dat wij hem amper begrepen door zijn slechte Engels kwam hij over als een intelligente man. Gelukkig was de eigenaar van de pool waar de middag sessies zich bevinden Nederlands. Hij woont hier al voor 30 jaar hem hadden we ingeschakeld als vertaler. Zo ging we over van yoga sessie naar handlees sessie. Want handlezen kon die namelijk ook. Ik ben geen business woman en geld zal ik dan ook niet gaan maken word niet gelukkig in materiaal maar met mensen. Ik vroeg aan hem of die iets over mijn werk kon zeggen. Hij zei dat dat iets op sociaal vlak zou zijn en dat ik van mensen hou. Ik heb iets mee gemaakt of gezien wat ik als niet leuk heb ervaren en daar zal ik wat mee gaan doen en verandering in brengen. Dat moment mag ik dan wel op nieuw gaan ervaren want zou nu niet weten over wat hij het had.
Ondertussen in het huis ga ik een beetje met iedereen om. Dan ben ik met die en dan hang ik met een ander. Aangezien bijna iedereen hier Duits is praat ik nu Duits Engels en Nederlands door elkaar. Jammer genoeg zijn er geen Nederlandser meer in het huis en alleen tijdens de yoga les kan ik wat Nederlands praten. M'n Zweedse kamer genoot is voor een week naar Nusa Dua dus deel nu met de Denemarkse meiden de kamer. Die twee zijn nog net niet aan elkaar vast geplakt. Want die doen letterlijk echt alles samen heb ze nog geen 5 sec van elkaar gescheiden gezien ze zijn zelfs samen in badkamer te vinden.
Morgen ochtend zal ik wel gewoon weer vroeg deelnemen aan de yoga les. Dus zal ik nu maar gaan slapen. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Cees

Lieve Steffi, Gisteren had ik een mindere dag, waarschijnlijk doordat jij geen verhaaltje stuurde, eerst dacht ik dat de yoga leeraar je niet wakker gemaakt had. Maar gelukkig vandaag dubbel, ook hieruit maak ik op dat ,dat de inwendige mens niet wordt vergeten. Met die hand lees sessie schoot je ook niet veel op, wordt dus zoeken naar een rijke vent, die heel sociaal uitkleed . Alles wat ze zeggen geldt voor vele anderen ook, dus niet te zwaar aan tillen, dan heb je kans op rugpijn. Wat tref je het met al die anders talige, komt die talen knobbel goed uit. Dat die Deense meiden zo close zijn, komt waarschijnlijk door het snuiven van lijm[seconden lijm]. Geniet van je yoga, zie je volgende Reis-Mee te ge moet, groet en XXXX van S. en C.

Carola

Lieve Steffi, dat heb jij weer....de lenigste van de groep, cake van jarige Nederlander, bijkleuren bij de pool, even yoga overslaan en uitslapen, het leven lacht je toe zeg ik. Mensenkennis heb je ook al: (bijna) niks verstaan van de yoga teacher, maar wel voelen dat hij een intelligent man is. Gelijk een mooi bruggetje naar de handlees sessie. Ik had het niet beter kunnen verwoorden, geld ga je niet maken, natuurlijk niet, jij geeft alleen maar graag uit. En wat een mooi mens ben je toch, niet materealistisch, maar sociaal. Ik stem voor hoor.
Fijn dat je ondanks het vertrek van alle leuke, gezellige en lieve meiden nu nog steeds met die en die hangt of optrekt (lees, je bent sociaal). Maar zo sociaal als de twee Deense meiden hoeft dan ook weer niet, vast geklit aan elkaar. Nee hoor, gewoon lekker een eigen leven houden.
Het was weer een mooi verhaal, jij slaapt al en ik kan er ook vast goed van slapen. XX

Andre

hallo Balinees meisje , ik denk dat ik weet wat die nare ervaring was die je niet meer kan herrinneren.
Toen je net geboren was en in de wieg lag , ben ik stiekum even boven de wieg gaan kijken toen schrok je , misschien was dat het.
Materiaal en geld moet nooit een drijfveer zijn om gelukkig te zijn , een turkse pizza , of Big Mac kan je ook gelukkig maken toch?
Je geniet nog steeds volop als ik het zo lees , en je maakt leuke dingen mee.
Blijf nog volop genieten want de weken vliegen voorbij.
Dikke kus

Hetty

Wederom een gezellig verslag Steffi. Dank weer voor een kijkje in je dagelijkse Balinese leventje. Geniet van belevenissen ????

Hetty

O het icoontje met een kuzzzz worden vraagtekens. Het was dus een kus

Renata

Goedemorgen Steffi. Voor jou al middag. Wat blijf ik genieten van je verhalen en foto's. Dat wordt in Nederland weer afkicken, dus genieten nog zo lang het kan schat!!! Wat een ervaring. Dikke kus . Hier is het echt herfst.

astrid

Beetje aanstellen kan je wel met je brr wat is het koud.
En dan gewoon glashard daarna verkondigen dat je nog aan het zwembad heb gelegen om bij te kleuren, volgens mij klopt hier iets niet, haha. Top dat je de lenigste bent van de groep want zonder concentratie en balans kan je in ieder geval lenig vallen, toch?? En wat ben je toch een bofkontje met die taart, niet te hopen dat die aan je bofkontje blijft hangen. En dan de woensdag, die heb je doorgebracht met een intelligente slecht engels sprekende leraar, heel apart. Maar multifunctioneel als hij ook nog kan handlezen.
En uiteindelijk is er geen barst aan als je een miljoen bezit en het in je eentje moet opmaken, dus prima uitkomst. En die nare ervaring waar hij het over heeft, ik weet het wel, ik zeg alleen maar 5 dec. dus..... In huis met al die nationaliteiten is op zich al een les in een woordje over de grens praten. Liefs As

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active