ssteffi.reismee.nl

Yoga donderdag #DAY 49

Vandaag ben ik naar beiden yoga sessies geweest het was niet zo bijzonder veel het zelfde de hele tijd. In de middag was onze teacher een meisje van 17. Het mediteren gaat al steeds beter ik denk dat ik nu zo'n 30 sec m'n gedachtes kan loslaten. Zo denkt de één over de boodschappen die nog gehaald moeten worden en denk ik over alle kleding die ik zal gaan kopen zodra ik weer thuis ben.

Tussen de yoga sessies door ben ik weer bij de pool gaan liggen. Ben nu net terug van het donderdagse buffet. En ga zo naar een soort van barretje ik weet nog dat ik daar was de eerste zondag en ik daar samen met Romee moest zingen als ontgroening. Vanavond is daar is een salsa avond dat ligt me al een stuk beter dan zingen. Er zal een bandje zijn en het is een plek waar alle vrijwilligers naar toe komen dus het zal vast wel gezellig worden. Kan het natuurlijk niet te laat maken want morgen gewoon weer vroeg op voor de ochtend yoga. Alvast goodnight xo

Reacties

Reacties

astrid

Gisteren was ik de laatste, dus probeer nu de eerste te zijn met reageren. Alhoewel het wel een saaie dag was bij jou hoor, dus veel tekst gaat het niet worden, vrees ik. Top dat je naar beide yoga klassen bent geweest.
Maar je hebt nog effe te gaan en je kan nu al 30 seconden je gedachten laten gaan, knap.
Maar als je alle lesjes volgt kan je dat nog veel langer.
Wil je alleen maar effe waarschuwen dat op 4 november je hoofd niet te leeg is want dan moeten wij arme thuisblijvers nog langer schrijven als je je vlucht mist.
Denk wel dat je ouders een kast erbij kopen voor de aankopen die je van plan bent te doen hier, want je hebt het nu best zwaar dus moet daar wat tegenover staan toch?? Gelukkig lezen zij dit ook, meer kan ik niet voor je doen.
Hoop dat je met je lenige lijf lekker de salsa gedanst hebt. bye bye. Liefs As

Carola

He mopske, nog op de valreep de 22ste reageren, want moeders is na het werk nog even de "hort" op geweest.
Niks geen salsa, niks geen allerlei nationaliteiten, niks geen donderdag buffet, maar gewoon even bijkletsen met Jolanda en Hetty. Hier gaat het ook gewoon door natuurlijk. Goed hoor al 30 seconde gedachtenloos mediteren. Weet zeker dat jij helemaal geen meditatie nodig hebt om te bedenken wat je allemaal wil kopen, dat gaat volgens mij 24/7 door bij jou. Wel lekker om te horen hoor: "zodra ik weer thuis ben" Hihi. Morgen nog 1 dag aan de yoga en fruit sessie en dan gelukkig weer weekend....ff ontspannen en weer aan andere dingen denken. Mooi dromen gewenst en tot morgen op app, snap of blog. XX

jolanda houkes

Was weer gezellig zo n avondje bijkletsen met je moeder. En als verrassing was daar hetty die gezellig aanschoof. Wat een mooie dingen maak jij daar mee. Ben best een beetje jaloers en zou ook zeker zo n lesje mee willen doen om te leren hoe ik 30 seconden mij totaal kan ontspannen. Ik begreep van carola dat je begin november weer richting huis gaat. Ik wens je daarom nog een heerlijk ontspannen tijd toe. Hang nog maar even lekker de party animal uit. Veel plezier nog!! Gr jolanda

Cees

Lieve Steffi, Wilde de eerste zijn en dat is gelukt,het is hier al de 23-10-2015.,dus deze reactie is voor dag 50. Ik ga er vanuit dat je iedere dag je langer kan ontspannen,na 3 dagen was dat al 30 seconden,10 sec. per dag erbij, maakt dus nu 40 sec.,een hele prestatie vind ik,da zo door !!
Als je het barretje van de eerste Zondag in mag, dan was je zingen toen niet zo slecht. Stef wat een raar idee ,nu zit je 20.000 km. van ons vandaan,maar hebben meer contact als bij 20 km.,het zal wel wennen zijn als je weer thuis bent. Volgens mij nog 10 dagen,dus nu begint het aftellen. Blijf genieten en schrijven ,dan doen wij het ook.
Groeten en XXXX van S. en C.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active