ssteffi.reismee.nl

De laatste yoga dag #DAY 50

Het is nu 10 uur sochtends en zit al lekker aan de nasi goreng in copi Desa. Ga zo door naar de massage die ik te goed heb van de yogaweek. Vanochtend heb ik de yoga afgesloten. Tijdens het mediteren waren we nog geen 20 sec van start en de teacher begon net aan een hele preek. Of ik werd aangevallen door een vies insect stil zitten kon ik niet meer. En nadat ik hem eindelijk op een histrische manier weg had kunne krijgen terwijl de andere rustig door mediteerden was mij concentratie al volledig verdwenen. En kon ik alleen maar lachen dat dit soort dingen bij moeten gebeuren. Vandaag hebben we ook op ons hoofd mogen staan leuk voor de afwisseling. Over het al gemeen was het leuk om de yoga week gedaan te hebben. Persoonlijk denk ik dat het zeker goed is als je leniger en sterker wilt worden maar niet om er ontspanner van te worden.

Heb zo'n 3/4 deel van m'n kleren naar de laundry gebracht. Het andere deel is om de aankomende week mee door te komen in sanur. En zal volgend weekend gewassen worden zodat ik alles schoon en fris mee naar huis kan nemen. Scheelt moeders weer wat wasjes draaien. Dit weekend gaan we met z'n 7en naar lovina eerst was het plan om vanavond al te vertrekken waardoor ik de middag sessie zou missen. Maar het word toch morgen ochtend vroeg. Toch pas ik voor de yoga middag sessie van vandaag.
Ben terug uit het centrum. We zijn daar met 9 meiden wat gaan drinken en eten. Terug waren we met z'n alle in één taxi gegaan. Denk dat dit de leukste taxirit was. Heb een gezellig avond gehad en nu ga ik slapen morgen namelijk vroeg op voor lovina. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Carola

He Stef, hier moeders die blij is dat ze geen tot weinig wasjes terug krijgt, haha. Er zijn hier dagen dat wij nog niet om 10.00 uur aan de Nasi Goreng zitten, maar bij jou is alles anders. Kreeg al een beetje idee dat deze yoga week leuk is, maar niet helemaal jouw ding. De aanval van een vies insect is natuurlijk ook een signaal. Lief van de meiden dat ze speciaal morgen pas gaan vertrekken naar Lovina, zodat jij geen yoga sessie hoeft te missen. Jij maakt gewoon de keuze om toch niet te gaan, heerlijk hoor. Even over Lovina....volgens mij ga jij daar echt wel op een boot om dolfijnen te zien. Lijkt mij althans een woooow ervaring. Gewoon een live show in je eigen dolfinarium. Zag op snap de overvolle taxi, voor jou misschien de leukste taxi rit, maar ik betwijfel of de taxichauffeur er ook zo over denkt. Maar wie weet zegt hij vanavond tegen zijn vrouw: "ik had toch een leuke rit, met een stel dol dwaze meiden" Schat, geniet van je nieuwe avontuur dit weekend. Dikke liefdevolle kuzzzzz

daniek

mama is nu al een half uur bezig met schrijven, dus zal wel een leeswerk zijn voor je. nog een paar daagjes en dan moet ik het weer doen met mijn eigen kledingkast en kamer... maar wel leuk om je weer te zien hihi.
xxx

daniek

ah balen, mama is net een sec eerder!

Cees

Miesje, Meusje ,Meisje toch wat een toestand weer,om 10 uur al aan de nasi ,en dat je toen al klaar was met yoga. Toen ik dat las raakte ik de kluts kwijt,begon meteen blind te typen, je ziet wat daar van het resultaat van is. Dat insect dacht natuurlijk, wat een lekker ding en heel sociaal , ze moet een reden hebben om haar record van 30 sec. ontspannen niet te verbeteren, gelukkig kon je er om lachen. Denk dat je moeder er nu wel van uit gaat, dat je zo zelfstandig bent om je wasje zelf te doen, trouwes de kleding die is hier de eerste 8 maanden niet bruikbaar, alleen je nieuwe vest. Hadden jullie zo weinig gegeten? dat moet wel, anders passen jullie niet met 9 meiden in een taxi. Maak er weer een leuk weekend van,hou tijd om ons te verblijden, wij kijken er naar uit. Groet van S. en C. en natuurlijk XXXX

astrid

Snap heus wel dat je nasi om 10.00uur eet, vooral als je om 5.00uur op moet, toch?? Of was het nu effe anders?
Als het maar lekker was.
Tsja, die vreselijke ongelooflijke grote insect, die moet jou weer hebben.
Wel een geluk dat je concentratie zowieso een beetje minder is qua les dus denk dat niemand je gehoord hebt terwijl je dat beest aan het vermoorden was.
Wel knap van de rest dat zij gewoon door mediteren, jij hebt waarschijnlijk zachtjes gelachen, kan je dat eigenlijk wel??
Och en op je hoofd staan wil ik ook leren,of ben je weer lenig gevallen. Maar gelukkig vond je yoga leuk, jammer dat het je geen ontspanning heeft gebracht maar wel conditie. Dus als je thuis komt gelijk moeders basic-fit pasje innemen. Grote wasjes kleine wasjes breng het maar naar de wasserij, goed idee. Leuk met z'n 9en in een taxi, was het een grote bus?? Fijn dat je een gezellige avond hebt gehad. Liefs As

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active