ssteffi.reismee.nl

Schelpen schelpen en schelpen zaterdag #DAY 51

Na een reis van 5 uur zijn we in lovina aan gekomen. Onderweg waren we nog gestopt bij de tempel Ulun Danu Beratan. En later nog bij Gitgit waterval. Toen kwamen we bij ons verblijf aan.. Wat in één woord te omschrijven is schelpen. Alles is van schelpen het zijn leuke schattige huisjes. En van binnen is het één en al schelp de badkamer de vloer het plafond echt alles. Zeker leuk dus om hier een nachtje te verblijven. De eigenaar is een Nederlander maar hij is nog al een beetje vreemd dus heb nog ff verborgen gehouden dat ik ook uit the kom. Nadat we een hele rondleiding gekregen hadden en alles bewonderd hadden. Zijn we naar de beach gegaan wat niet veel voor stelt het is een black sand beach. We gingen er heen om ergens wat te eten. We waren nog al hongerig dus de maaltijden bleven achter elkaar doorkomen van nasi naar pannenkoeken en van kipnuggets naar ijs. Nu zitten we met z'n alle bij de pool hier en is het al bijna 5 uur.

We zijn nog lekker uit eten geweest. En lig nu in een schelpen bed. We gaan vroeg slapen want het word vroeg op staan morgen. Om half 6 uur worden we opgehaald bij het hotel om de dolfijnen te gaan zien. Goodnight xo
de WiFi is nog al slecht dus de foto's zullen morgen pas komen

Reacties

Reacties

Carola

Ineens weet ik het: jij wordt kok, zonder C....mens volgens mij is er nog geen blog geweest waar niet iets genoemd wordt over het lekkere eten dat je daar doet. Is dat misschien je roeping? Heerlijk hoor, al die lekkernij. Dat schelpenhuisje zag er echt super prachtig uit, heel orgineel. Misschien een ideetje voor Ijmuiden? Hoewel zachtjes binnen sluipen is niet mogelijk met al die krakende schelpen onder je voeten. Morgen ga ik de hele dag jaloers zitten mokken, want echt dat jij Flipper en zijn vriendjes gaat zien, lijkt mij gruwelijk indrukwekkend. Hoop dat je ze goed te zien krijgt en mooie foto's kunt maken. Lieve Steffie, geniet er van. XX

Cees

Lieve Steffi ,Als je een dichte schelp ziet, maak die dan open,zit misschien een parel in, en met jouw geluk een hele grote. Wat is het toch afzien daar, steeds eten-eten en weer eten,is haast onmogelijk om dat vol te houden, maar een bikkel als jij over wint alles . Mis je al die TV series al;hoeft niet hoor, is ook niet veel zaaks, ik zat gisterenavond , voor de buis te genieten van de reclame, werd er af en toe onderbroken door voetbal fragmenten.
Op het andere net was, wie wordt de nieuwe K 3, ook niet erg interessant , vraagt de presentator , weet je ook wat de naam van de manager van K3 is? zegt dat meisje ik denk A drie. Nu ik toch over gisteren schrijf, zal ik vertellen wat ik vannacht, toen ik moest plassen,mee maakte; gelukkig werd ik wakker, anders had ik het in bed gedaan,
ook had ik een droge mond, ik ging naar de koelkast,daar hoorde ik muziek uit komen, ik trek hem open en wat denk je? DE BLUE BAND. Zo zie je maar wij maken ook heel wat mee. Geef straks een Xje aan de dolfijnen, maar hang niet te ver buitenboord ,anders val je buiten de boot. Groet en XXXXX[een extra voor een dolfijn] van S. en C.

Cees

Had je moeders reactie nog niet gelezen. maar het eten valt op, ik zeg. doorgaan

astrid

Een reis van 5 uur, zo das best lang maar denk toch dat je je vergist.
Bijvoorbeeld, als je 3 uur lang bij die tempel en waterval bent geweest maakt de reistijd aanzienlijk korter, toch?? Dus volgende keer een beetje duidelijkheid zou wel fijn zijn. Ik vertel alles aan iedereen in Soest door en voor je het weet heb ik het tegen een Baliganger verteld en beschuldigd die mij van onzin verhalen. Grappig zo'n schelpenhuisje, geen idee hoe het er uitziet maar misschien kan jouw moeder daar wat aan doen.
Jammer dat die eigenaar een beetje vreemd is, kan gebeuren. Maar dat jij uit de thee kwam wist ik niet, oh ja lees effe terug, je was een e vergeten, kan ook zijn dat ik er niets van snap, blond. Flauw maar vult wel. Wanneer krijgen jullie nou eens genoeg en fatsoenlijk eten, is echt behelpen. Denk dat je kostje van mama heeeeel erg mist, snap ik wel. Oh nog effe, jij wordt geen kok maar culinair recensent, betere job. nie koku wel proefu. En voor degene die zich aangesproken voelen, ook wij hebben bij de wadden dolfijnen zeehonden zee egels ect. dus niet getreurd, alleen iets kouder.
Liefs As

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active