ssteffi.reismee.nl

Van het noorden naar het zuiden #DAY 52

Daar ging de wekker. Om 5 uurs'ochtends gauw ons bed uitgerold en naar de beach gelopen. Heb met 2 anderen een bed gedeeld omdat er maar 6 slaapplaatsen waren en we wel met z'n alle in het zelfde schelpenhuisje wilden slapen. Maar goed we gingen met twee bootjes de zee op en achter ons kwam langzaam de zon op. Heb wat dolfijnen mogen bewonderen vaak waren ze al gauw verdwenen. Je ligt leuk te wachten met heel wat andere bootjes in alle stilten. Opeens spot er iemand wat dolfijnen en gaan alle motors aan en iedereen vaart er op af en om heen. Logisch dat de dolfijnen dan al weer gauw verdwenen zijn. D'r werd iemand een beetje zeeziek waardoor we eerder terug gegaan zijn en zo mee konden doen aan arobics les op de pier. Goed begin van de dag daarna gauw naar het hostel gegaan, ontbeten en onze spullen bij elkaar gepakt.Om 9 uurreden we al weer terug naar Ubud waar ikom 12 uurmoest zijn voor de pick up naar sanur. De andere hadden nog meer zorg dat ik op tijd zou zijn dan ik zelf de taxi drijver helemaal. Hij reed echt als een histirische door de bergen, bochten, heuvels en langs de andere auto's en dat met 7 personen in een taxi. Voor sommige moest er dan ook ff een korte stop gemaakt worden om weer op adem te komen. Uit eindelijk was ik nog voor half 12 in Ubud en kon iedereen uitgebreid afscheid deze keer van mij nemen. Daarna stond ik bij de office klaar om te gaan wisten nergens van een al geboekte beachweek af. Met bewijs van de betalingen kwam er als nog een taxi en ben ik nu in sanur. Ben de enige dus heerlijk een weekje voor me zelf. Het is een mooi en aardig luxe verblijf en na zo lange tijd eindelijk een kamer voor me zelf. Heb zelfs twee bedden dus kan afwisselen ook een tv met nationale zenders word een avondje voor de buis dat weet ik nu al. Ik ga me nu ff opfrissen en dan sanur in.

Had wat door Sanur gelopen, een dinner gehad en lig nu heerlijk onder een deken dat is ook voor het eerst hier. De tv staat aan en zal zo wel in slaapvallen. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Carola

He Sanur's meisje, wat denk je....zetten ze dit weekend bij ons de klok een uur terug....met andere woorden, nu moeten we ook een uur langer wachten tot je thuis bent, die hadden we niet van te voren mee gerekend. Maar het is te overzien hoor. Zeg maar "nee" dan krijg je er twee, bedden voor jezelf helemaal alleen. Met tv erbij...best wel chill toch. Hoe gek dat deze laatste week de enige week is die je voor het grootste deel alleen gaat beleven. Lijkt me toch op zich ook wel even lekker om de tijd te hebben om de afgelopen 7 weken nog eens stilletjes her te beleven en je vast geestelijk voor te bereiden op je thuiskomst, waar de verschillen met Bali enorm zullen zijn. Nog even over je dol fijne dag vandaag. Kreeg toch door het filmpje en de foto's het idee dat het een behoorlijke toeristische attractie was en dat de ooohs en aaahs best mee vielen. Op afstand had ik misschien te grote verwachtingen. Wel tof van die taxichauffeur dat hij er voor heeft gezorgd dat jij op tijd in Ubud was, jij hebt hem waarschijnlijk "grazy-gedrijved" :-) Slaap lekker onder je dekentje, liefs en XX

Hetty

Heerlijk drie verslagen achter elkaar gelezen en de rode draad die ik uit jouw verhalen haal Steffi is :
Je geniet enorm, je beleeft enorm, en je eet enorm.
Ook je foto's zijn zo leuk en met je leuke verhaallijn zijn alle achterblijvers er stiekem een klein beetje bij. 1 ding wat me enorm opvalt is dat je zo heerlijk bruin bent!!! (jaloers)
En al zeven weken om. Je laatste weekje begint en ook hier zal je het maximale uithalen. dus ga ervoor en geniet.
Kuzz

Andre

Steffi , de laatste week. Voor ons zijn ze de weken om gevlogen , ik hoop voor jou niet en dat je alles gedaan hebt wat je hebt willen doen.
Geniet deze laatste week nog en misschien heb schiet er iets te binnen wat je nog wil doen. Maar een weekje lekker naar het strand heb je ook wel verdiend na al die zware weken, laat je lekker verwennen , geniet nog volop van het lekkere eten en de mensen daar.
vanuit een koud kikker en saai Nederland veel plezier en tot over een week.
xxxx

Cees

Lieve Steffi, Op de foto zag ik dat jij in het midden lag,was dus een voordeel bij het er uit rollen,viel je niet zo hard.De zon*s op komst was ook mooi, maar kan me haast niet voorstellen dat jullie dit allemaal in alle stilte deden. Om die dolfijnen goed te zien . moet je toch naar Hardewijk, hoef je ook niet zo vroeg op. Jammer dat toen er iemand zeeziek werd , dat je vader er niet bij was, hij weet als geen ander wat het beste middel is, nl. vette worst. Dat jullie wagen ziek werden lijkt me normaal, zo als jij die rit beschrijft, dacht dat het daar er meer relax aan toeging.
De komende week zal iedere dag een soort afscheid zijn, gelukkig kan je dat in alle rust doen, alvast wennen aan het idee , dat je hier altijd een deken nodig hebt. Blijf genieten het is je gegunt. Groetjes en XXXX van S. en C.

Cees

Vanmorgen zag ik mijn gewicht,
ik schrok,voor straf maakte ik dit gedicht.
Steffi, is een meisje uit Soest,
die na haar school iets doen moest.
Na enig wikken en wegen,
heeft ze een idee gekregen.
Eerst moest ze zorgen voor poen,
daarna wist ze precies wat te doen.
BALI daar wilde ze naar toe,
maar eerst uitzoeken hoe.
Ze boekte een reis voor vrijwilligers werk,
dacht is goed voor mij en maakt me sterk.
60 dagen zal het duren,
omgerekend heel wat uren.
Slechts 30 uur als Miss voor de klas,
maar toch was je steeds in je sas.
Iedere dag stuur je een verhaal,
dat doe je als de beste,want je bent heel verbaal.
Soms raakte je een gevoelige snaar,
maar gelukkig was mijn infuusje daar.
Ook de reacties zijn leuk om te bekijken,
of het allemaal klopt moet nog blijken.
Over enkele dagen ga je weer naar huis,
dan geen "Brandend Zand" meer,maar voor de buis.
Jouw reis is een herinnering om te bewaren,
om nogmaals te genieten na jaren.
Wij zijn er wel achter gekomen,
jij doet wat met je dromen.
Het is en blijft een feit,
je bent een super meid.
Aan alles komt een eind,dus,
nog even,dan genieten van Moeder-Vader en Zus.
Ook een einde aan dit gedicht,
ik zit nog steeds op mijn gewicht.
Groet en XXXX van S. en C.

astrid

Ben je daarvoor om 5 uur opgestaan, voor het zien van geen dolfijnen en een zeeziek persoon, ach je kan niet alles hebben. Wel weer fijn dat je weer op tijd terug was en veilig na zo'n enerverende taxi rit. Wat een geluk dat je je bewijs van betaling nog had en dat die niet naast je tandenborstel zat. Dus nu aan je laatste week begonnen. Het begint in ieder geval goed, tveetje lekker groot bed, ik zou zeggen maak het gezellig met jezelf, lukt vast wel. Liefs As.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active