ssteffi.reismee.nl

Smoesjes op woensdag #DAY 55

Vandaag stond er iets op het programma. Ik werd om 10 uur opgehaald en naar een boot gebracht om te gaan snorkelen. De snorkel locatie was niet zo bijzonder mooi, het water was namelijk niet zo blauw als toen bij de gili's. Je zwom deze keer echt tussen de vissen voor mij was het iets te dicht bij en was het water te koud. Na 5 minuten zat ik al weer op de boot en zei ik dat ik niet kon zwemmen. Ik kreeg een zwemvest aan en vervolgens hield de een na de ander m'n hand of het zwemvest vast. Scheelde me toch heel wat inspanningen en zag zo nog verschillende vissen en koraal ook. Zelfs nog de vissen gevoerd dan ben je echt omcirkeld door alle vissen die gezellig met je mee zwemmen. De rest van de dag heb ik weer door gebracht op het strand. Na het avond eten ben ik wat gaan lopen en kwam zo bij een foodmarkt te recht. Daar wat gefrituurde bananen en nog wat andere gefrituurde dingen mee gepakt. En door gelopen naar de donut company voor wat donuts die ik nu aan het eten ben op de kamer. Deze keer zonder een koffie. Goodnight xo

Reacties

Reacties

Cees

Lieve Steffi, Even een snelle reactie, gelukkig niet zo vroeg op gehaald, ik weet niet of je nu wel geslapen hebt,maar dat zal wel. Je krijgt wel heelveel aandacht, handje vasthouden of zwemvestje, ze dachten natuurlijk daar gaat een zeemeermin
of zeemeerplus .Na zo

astrid

Nou, eindelijk een fatsoenlijke tijd aan de bak maar lees niets over ontbijtje ofzo, zo raar. Maar snorkelen is blijkbaar niet jouw ding. Trouwens niet alle wateren hoeven blauw te zijn hoor, als het hier blauw is mag je er niet in, haha. En wat ben je toch een watje, na 5 minuten eruit. Die mensen geloven ook echt alles, volgens mij als je niet kan zwemmen ben je na 5 minuten al verzopen. Maar je wilde gewoon handje vast houden volgens mij, of was je gewoon een beetje lui na die slechte nacht. Afijn toch top zwemmen tussen de vissen, blub blub. En ja hoor weer heerlijk aan het strand gelegen, je moet wel donkerbruin zijn denk ik. Oh dat was een andere discussie. Wel weer lekkers gekocht, beetje vet uit frituur maar gelukkig heb je daarna donuts gekocht voor op je kamer, stuk gezonder, haha. Wel fijn 6 stuks heb je genoeg tot je weer naar huis gaat, je gaat ze toch niet allemaal in een keer opeten, toch????????? Neem het er maar van, nog een paar dagen en je zit weer in de kou maar wel weer bij je famillie, ook fijn.

astrid

Liefs AS

Carola

Hela hola lieve Steffi, zo die pak ik dan maar weer mooi mee dit levenslesje: met smoesjes krijg je een helpende hand en ervaar je zonder inspanning te leveren het zelfde. Ik ga deze onthouden hoor. Heb mijn smoesje voor as maandag al klaar....maar ik zeg nog niks, hihi. Overigens ben ik me al een beetje aan het voorbereiden voor je thuiskomst hoor, zo ga ik dagelijks naar de foodmarkt en doe de nodige inkopen. Zet de verwarming iedere dag een graadje hoger, zodat het huis lekker op Balinese temperatuur is. We strepen iedere dag af op het aantal nachtjes dat je thuis komt. Kortom we zijn er best een soort van druk mee, maar ik hoef er vast niet bij te zeggen: "met liefde"! Goodmorning Xo

Cees

Van mijn reactie van gisteren avond, is de helft niet door gekomen, ik weet dat dit niet erg is, maar nu kan ik de tekst aanpassen. Als je dit leest ,heb je nog twee hele dagen, gebruik deze om je vol te proppen met indrukken, niet met donuts, voor geestelijke bagage hoef je geen over gewicht te betalen. Wij lezen vanavond wel, hoe Day 56 is geweest. Uiteraard sloot ik af met; Groet en XXXX van S. en C.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active