ssteffi.reismee.nl

Slapeloze nacht #DAY 54

Oke die koffie voor het slapen gaan had ik dus nooit moeten nemen dom dom dom. Het is al 6 uur s'ochtends en heb nog geen oog dicht gedaan. Wel heb ik pogingen gedaan maar met een knorrende maag, een vlieg en te veel energie wilt het niet echt lukken. Gelukkig is over 1,5 uur het ontbijt geopend. Zal daar maar heen gaan en dan door naar het strand om slaap in te gaan halen.

Nadat ik wat pogingen gedaan heb om op het strand te slapen ben ik weer terug beland op m'n kamer. Waar ik na de lunch geskyped had met Sophie die ergens anders in Azië rond hangt. Daarna ben ik weer terug gelopen naar het strand. Voor dat ik ging avond eten ben ik naar de Hardy's (kreeg ik door gefluisterd) geweest. Zeker een grote supermarkt, daar wat boodschapjes gedaan en ook tussen de vele souvenirs rond gesnuffeld. Ondanks dat ik al 3 keer gedoucht heb vandaag, laat ik nu het bad vollopen. Heb ook een gezichtsmasker dus dat word optimaal relaxen. Begin eindelijk moe te worden dus vannacht moet het slapen wel lukken in tegenstelling tot gister nacht. Alvast goodnight xo

Reacties

Reacties

lisette

Huhhh??? Knorrende maag???.jij??? Xxx

Carola

Schone slaapster, ik heb je al een uur lang appjes gestuurd, maar je reageert niet, dus ik neem aan dat het je nu wel gelukt is om lekker te slapen, (nee hoor geen appje gestuurd)beter! Stel je voor dat je anders morgen wéér op het strand moet liggen om bij te slapen, wéér een masker moet op doen en ook nog eens wéér in bad....mens dat is toch niet vol te houden. Sta straks lekker fris en fruitig op, zodat je optimaal de woensdag doorkomt. Dikke kus

astrid

Echt, vind het zo vervelend voor je dat je niet hebt kunnen slapen, misschien cafeïne vrije koffie een optie??
Maar hoe erg kan het zijn in zo'n relaxte kamer.
Gelukkig had je geen agenda buiten eten slapen eten slapen enz..
Denk ook wel dat het gezichtsmasker wonderen voor je heeft gedaan, je zal er niet uitgezien hebben na zo weinig slaap, haha.
Nou moppie, de laatste loodjes, maak er wat van.
Liefs As.

Cees

Lieve Steffi, Langzaam raak je uit geslapen,maar dan komt toch klaasvaak,zal bij jou ook wel gebeuren.,dan slaap je weer als een roos. Mocht het niet lukken,dan kan je altijd je Yoga lessen even door nemen,met een beetje geluk, pak je dan 30 sec. Ook aftellen van 500 naar 1 is een optie. Nu ik dit schrijf val ik zelf zowat in slaap,het is al wat later,want wij hadden vanavond Familie diner bij Kitty thuis. was heel gezellig en een goede generale voor het in zwaai feestje van volgende week,[Grapje]. Als je dit leest is je nacht al voorbij,maar ik ga nu echt slapen. Groeten en XXXX van S. en C.

Anouk

Haai,

ik wil ook graag naar bali toe gaan dit jaar en vroeg mij af of je mij wat dingen kon vertellen of hoe en wat?

x

steffi

hey anouk!
Leuk idee om ook naar bali te gaan.
wat zou je precies willen weten?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active